Quote from Funbeat user on 13 May 2013, 08:50Heff: Tror du jag är en hästfrälst fjååårtis fortfarande eller? 😉
Jag är inte alls sådär allmänintresserad av alla längre, utan mer intresserad av MIN häst och så några få hästar i min bekantskapskrets. Alla andra hästar är liksom bara just det - hästar.
Heff: Tror du jag är en hästfrälst fjååårtis fortfarande eller? 😉
Jag är inte alls sådär allmänintresserad av alla längre, utan mer intresserad av MIN häst och så några få hästar i min bekantskapskrets. Alla andra hästar är liksom bara just det - hästar.
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 04:52Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 06:41Godmorgon, idag är det dags att ta sig tillbaka till jobbet efter operationen.
Godmorgon, idag är det dags att ta sig tillbaka till jobbet efter operationen.
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 08:45God Morgon!
Mulet idag och lite regn, skönt för alla astmatiker och vi som gillar variation 😉 Möte med Vårdförbundet hela dagen, kommer att bli svårt att sitta för sittknölarna gör ont....
God Morgon!
Mulet idag och lite regn, skönt för alla astmatiker och vi som gillar variation 😉 Möte med Vårdförbundet hela dagen, kommer att bli svårt att sitta för sittknölarna gör ont....
Quote from Funbeat user on 16 May 2013, 06:25God morgon,
God morgon,
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 04:49Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 07:27"Mamma, ska jag göra te eller kaffe till dig?" måste vara den bästa frågan man kan få kl 6.33. (H) Sen går hon och väcker sin syster. Tur man har har en unge som sköter morgonracet när man själv bara vill spy av trötthet. 😉
"Mamma, ska jag göra te eller kaffe till dig?" måste vara den bästa frågan man kan få kl 6.33. (H) Sen går hon och väcker sin syster. Tur man har har en unge som sköter morgonracet när man själv bara vill spy av trötthet. 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 08:08Skönt att bli lite uppassad ibland Nina
Skönt att bli lite uppassad ibland Nina
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 09:01Vilka goa ungar du har Nina 🙂
Packar det sista inför avfärd mot Göteborg, jag ska på intervju med SIFO på vägen till pendeln och sen sammanstrålar jag med mina medresenärer söder om stan. Solsken!
Vilka goa ungar du har Nina 🙂
Packar det sista inför avfärd mot Göteborg, jag ska på intervju med SIFO på vägen till pendeln och sen sammanstrålar jag med mina medresenärer söder om stan. Solsken!
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 09:21Välkommen ner till oss Camilla
Välkommen ner till oss Camilla