Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morgon här med, dagen får avgöra om den är god eller inte. Dagens bok heter 50 nyanser av trött........

Nedräkning pågår, två tidiga pass kvar. Sen blir det natt två veckor och från 1/9 nätter och kontorsarbetstid.

Hoppas alla får en bra dag 🙂

Skönt att det blir lite struktur sen Camilla. 🙂

Morrn förresten. 12 grader i mitten av augusti? Nja, hade nog haft det liiiite varmare.

God morgon... vindstilla med en grad varmt just nu! Kommer nog öka ganska snart nu när solen tittar fram 😉

Haha, Camilla! "50 nyanser av rött" var för att Celos katter är mest röda (vilket jag senare insåg skulle gå förbi 95% av alla som läste), men "50 nyanser av trött" låter som en bra kvällslektyr för en sömnlös natt. För mig är det inte så mycket nyans i m

Såja Mattias, ta en magnecyl så går anfallet över. 😉

Gomorron 🙂

Sista tidiga morgonen på länge, ja om jag inte hittar på något själv då;) Jag skulle vilja vara morgonmänniska men ni vet hur det är med gamla hundar.........

Nå väl, på väg till det sjuka huset denna regniga morgon. Ha en fin dag!

Gomorron! Det kanske borde skrivas i Klant-tråden egentligen, men jag borde genast sluta upp med att ställa väckarklockan på sju på helgdagar! Mitt desperata försök att förlänga helgerna...som just nu känns som en väääldigt dålig idé.
Men idag hade jag de

Här är man vaken sen länge 😉 fötter irrandes och letar cykelkläder, prylar, taktiksnack osv osv hehe

Lycka till Jonas! (Försöker förtränga att jag inte är där jag med just nu...)