Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 17:11Vilket fjäll är du på Jonas?
Låter hur skönt som helst 🙂
Vilket fjäll är du på Jonas?
Låter hur skönt som helst 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 18:08Jag är på hemfjällstangen 8km från lindvallen... inför cykelvasan i helgen. Min bästa vän och klassikerinspirator har stuga här... så det är bara att njuta!
Jag är på hemfjällstangen 8km från lindvallen... inför cykelvasan i helgen. Min bästa vän och klassikerinspirator har stuga här... så det är bara att njuta!
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 05:51God morgon, tänk vad skönt det hade varit om kan kunde sova tills klockan ringer istället för att vakna någon timme tidigare
God morgon, tänk vad skönt det hade varit om kan kunde sova tills klockan ringer istället för att vakna någon timme tidigare
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 08:34God morgon på er! Idag verkar det blåsa lite på fjället ;D får se vad man kan hitta på då.
Nu blir det en härlig frukost.
God morgon på er! Idag verkar det blåsa lite på fjället ;D får se vad man kan hitta på då.
Nu blir det en härlig frukost.
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 08:59En tyngd på mina bröst, täcket dras nyfiket undan och så är det någons tunga som .....
God morgon;)
En tyngd på mina bröst, täcket dras nyfiket undan och så är det någons tunga som .....
God morgon;)
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 09:30Asgarv Camilla. Jag förstår precis 😀
Asgarv Camilla. Jag förstår precis 😀
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 22:09Camilla: Vilken av dem var det? 😉
Camilla: Vilken av dem var det? 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 22:10Lät nästan lite småerotiskt det där. Femtio nyanser av rött? 🙂
Lät nästan lite småerotiskt det där. Femtio nyanser av rött? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 22:17Fyrbenta Celos 😉 Det var lite mysigt men jag hade behövt sova......
Fyrbenta Celos 😉 Det var lite mysigt men jag hade behövt sova......
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 05:49Morning gott folk 🙂
Morning gott folk 🙂