Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 16:57Nu äter jag frukost 🙂 Kvavt idag men skönt ändå. Lite märkligt att se alla lopp på längdskidor som läggs upp här på Funbeat...... Men kylan och snön kommer.
Märkte att det blev mörkare i natt. Mysigt det med 😉
Nu äter jag frukost 🙂 Kvavt idag men skönt ändå. Lite märkligt att se alla lopp på längdskidor som läggs upp här på Funbeat...... Men kylan och snön kommer.
Märkte att det blev mörkare i natt. Mysigt det med 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 07:57Morrn! Idag hade jag gärna legat kvar i sängen och gosat med grisarna lite. Men, men de drar ju inte in några pengar till brödfödan direkt. 🙂
Morrn! Idag hade jag gärna legat kvar i sängen och gosat med grisarna lite. Men, men de drar ju inte in några pengar till brödfödan direkt. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 08:57Godmorgon!!!
Idag bär det äntligen av till ny address 😀 😀 😀
Godmorgon!!!
Idag bär det äntligen av till ny address 😀 😀 😀
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 09:02Vad spännande Caroline 🙂
Ni får ha en trevlig dag, jag ska sova och uppskattar regnet 😉
Vad spännande Caroline 🙂
Ni får ha en trevlig dag, jag ska sova och uppskattar regnet 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 09:31Lycka till på nya adressen Caroline. 🙂
Lycka till på nya adressen Caroline. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 10:03Godmorgon! Sista semesterdagen och jag har inte gått upp ur sängen än. Undrar hur bra det kommer gå att börja stiga upp vid 6:00 igen på måndag 🙁
Härligt Caroline 🙂
Godmorgon! Sista semesterdagen och jag har inte gått upp ur sängen än. Undrar hur bra det kommer gå att börja stiga upp vid 6:00 igen på måndag 🙁
Härligt Caroline 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 10:35Tack 🙂
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 19:00Celos: Gosegrisarna! Mysigt! 🙂
Celos: Gosegrisarna! Mysigt! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 08:25Morrn morrn 🙂 ja vet att jag inte ska skriva här men kan inte låta bli 😀
Morrn morrn 🙂 ja vet att jag inte ska skriva här men kan inte låta bli 😀
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 11:56Fast du är väl fortfarande i flufftråden Heff så då går det.
Sent morrn! Vaknade 06:40 men hör och häpna så somnade jag om och kom till sans igen 09:14. 🙂
Fast du är väl fortfarande i flufftråden Heff så då går det.
Sent morrn! Vaknade 06:40 men hör och häpna så somnade jag om och kom till sans igen 09:14. 🙂