Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 11:35Godmorgon. Vaknade sent idag. Har drömt en massa konstiga drömmar, bland annat att någon hade "lekt" med att stoppa folk i varandras kroppar så när jag vaknade befann jag mig i en gravid kvinnas kropp. En man kom fram till mig och bönade om att få känna p
Godmorgon. Vaknade sent idag. Har drömt en massa konstiga drömmar, bland annat att någon hade "lekt" med att stoppa folk i varandras kroppar så när jag vaknade befann jag mig i en gravid kvinnas kropp. En man kom fram till mig och bönade om att få känna p
Quote from Rasmus Olsson on 3 August 2013, 17:12Varför ska alla åka till Malmköping när jag inte är där? Tredje personen som ska dit idag. Jag är där 20-30 dagar om året, kan ni inte konsultera min almanacka innan ni åker?
Varför ska alla åka till Malmköping när jag inte är där? Tredje personen som ska dit idag. Jag är där 20-30 dagar om året, kan ni inte konsultera min almanacka innan ni åker?
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 06:12God morgon, idag blir det en tripp till Utö
God morgon, idag blir det en tripp till Utö
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 09:03God morgon!
Idag inträffade något ovanligt för morgontrötta mig. Vaknade 06:30, steg upp och insåg att ingen annan i sällskapet var uppe än. Vad göra om inte ut och springa en runda i helsingeskogen och avsluta med ett dopp i sjön. Nu har jag fått frukost
God morgon!
Idag inträffade något ovanligt för morgontrötta mig. Vaknade 06:30, steg upp och insåg att ingen annan i sällskapet var uppe än. Vad göra om inte ut och springa en runda i helsingeskogen och avsluta med ett dopp i sjön. Nu har jag fått frukost
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 09:04Låter som en härlig morgon, Karin!
God Morgon alla!
Låter som en härlig morgon, Karin!
God Morgon alla!
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 12:02Bra start Karin 🙂
Ha en bra dag i skärgården Helene 🙂
Sitter ute och äter frukost, snart dags att gå till jobbet. Ha en fortsatt bra dag 😉
Bra start Karin 🙂
Ha en bra dag i skärgården Helene 🙂
Sitter ute och äter frukost, snart dags att gå till jobbet. Ha en fortsatt bra dag 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 08:52Dags att sova nu, hoppas ni andra får en fin dag 🙂
Dags att sova nu, hoppas ni andra får en fin dag 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 08:59God morgon.
Fått i mig en kopp kaffe.
Tror det blir en bra dag idag 🙂
God morgon.
Fått i mig en kopp kaffe.
Tror det blir en bra dag idag 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 09:03Min dag började bra. Sen blev det strömavbrott på jobbet. Tur att reservkraften funkar i alla fall. 🙂
Min dag började bra. Sen blev det strömavbrott på jobbet. Tur att reservkraften funkar i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 09:17Sov gott Camilla.
Näst sista semesterdagen, den ska njutas till fullo!!
Sov gott Camilla.
Näst sista semesterdagen, den ska njutas till fullo!!