Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 11:25Kul, grattis grattis, Cornelia!
Kul, grattis grattis, Cornelia!
Quote from Rasmus Olsson on 29 July 2013, 14:43Grattinerar!
Grattinerar!
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 18:50Grattis Cornelia! 🙂
Grattis Cornelia! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 19:41Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 30 July 2013, 06:53God morgon !
Missa Cornelias födelsedag igår så jag för önska ett härligt nytt år. ;D
Nu är det dax att hänga på jobbet igen... önskar er en skön dag!
God morgon !
Missa Cornelias födelsedag igår så jag för önska ett härligt nytt år. ;D
Nu är det dax att hänga på jobbet igen... önskar er en skön dag!
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 11:30God morgon! Väckt ur min semesterslummer av bensindrivna trädgårdstrimmrar. Nu blir det brunch i Östgötska Palatset. (dvs hemma hos mig alltså...)
God morgon! Väckt ur min semesterslummer av bensindrivna trädgårdstrimmrar. Nu blir det brunch i Östgötska Palatset. (dvs hemma hos mig alltså...)
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 11:36Haha! Påminner om vad min kompis från Göteborg föreslog när jag frågade vad han ville göra innan vi skulle äta middag: "Kan vi inte ta en promenad på botaniska?"... Du menar trädgårdsföreningen, som är löjligt liten i jämförelse med Göteborgs botaniska tr
Haha! Påminner om vad min kompis från Göteborg föreslog när jag frågade vad han ville göra innan vi skulle äta middag: "Kan vi inte ta en promenad på botaniska?"... Du menar trädgårdsföreningen, som är löjligt liten i jämförelse med Göteborgs botaniska tr
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 06:54God morgon. Sedvanlig tidig morgon då sömnen inte är var den borde vara. Trött som tusan men får bli några koppar kaffe nu så man vaknar till 🙂
God morgon. Sedvanlig tidig morgon då sömnen inte är var den borde vara. Trött som tusan men får bli några koppar kaffe nu så man vaknar till 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 07:08Godmorgon! Sista arbetsdagen och sen blir det 1 v till semester 🙂
Godmorgon! Sista arbetsdagen och sen blir det 1 v till semester 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 08:06Morrn! Fredag säger jag bara :D:D:D
Morrn! Fredag säger jag bara :D:D:D