Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Roger, jag har haft de drömmarna i flera år. Den andra återkommande är att jag ska vara någonstans, t.ex. åka på en resa, men jag är sen och hinner inte packa allt jag ska. Skitstressig dröm. Har lite sådana "tvångstankar" i vanliga fall och är för det me

God morgon på alla.
Vaknar upp i Hestra hos goda vänner efter en halvsen kväll igår. Träningsvärk i benen efter att ha besegrat skidbacken i Isaberg igår
Känner på mig att det kommer bli en kanondag idag. 🙂

Jag gissar på att rummen ska representera sidor av dig själv som du inte utforskat/upptäckt ännu.

Ett sätt att använda sig av sina drömmar är att skriva ner dom på morgonen. Successivt så blir man bättre på att komma ihåg. Sen kan du i vaket och kanske nyktert tillstånd reflektera över dina bilder. Eller ta någon till hjälp. Man att bli för analytisk

Morning 🙂

God Morgon!

Vaknade med migrän, så min tur till Grinda skjuts upp.

Ingen helt lyckad semester med magsjuka, förkylning och migrän...

God morgon.

Det låter inge vidare Helena. Hoppas att du får bukt på den relativt snabbt och hittar en något svalare plats att vila på.

God morgon, hundarna har fått mat, jag har fått mitt kaffe nu är det bara att vänta in nya äventyr.

Morrn! Första dagen på jobbet efter semestern. Bra att veckan börjar men mulet och regn. Det blir lite enklare då. 🙂

God morgon ????

Fin start idag, hämtat morgontidningen (GP) som nu ska slukas på en klippa vid vattnet... i halvsoligt väder.