Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 11:50Okej, Jenny! 🙂
Okej, Jenny! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 12:38Celos: Under vilket stamnamn?
Det fanns ju en tid när en hade koll på det mesta, även kat II och deras stamnamn.
Nu har jag uppenbarligen ingen koll alls längre.
Celos: Under vilket stamnamn?
Det fanns ju en tid när en hade koll på det mesta, även kat II och deras stamnamn.
Nu har jag uppenbarligen ingen koll alls längre.
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 07:32God morgon i soffan! Jag är på väg hem för att sova, ha en bra dag 🙂
God morgon i soffan! Jag är på väg hem för att sova, ha en bra dag 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 08:33Kul Celos. Känner inte igen ditt stamnamn tyvärr.
Min sista kull hade jag 2006, herregud vad länge sedan det var... Så det har ju hänt en del på kattfronten sedan dess.
Jag köpte en fin hona för tre år sedan precis innan jag skilde mig, som jag placerad
Kul Celos. Känner inte igen ditt stamnamn tyvärr.
Min sista kull hade jag 2006, herregud vad länge sedan det var... Så det har ju hänt en del på kattfronten sedan dess.
Jag köpte en fin hona för tre år sedan precis innan jag skilde mig, som jag placerad
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 09:34God morgon.
Har känt mig utanför i denna tråd då jag oftast kollar forumet på kvällarna 🙂
God morgon.
Har känt mig utanför i denna tråd då jag oftast kollar forumet på kvällarna 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 14:57Jag tror att jag är vaken, om det gör ont när jag nyper mig är jag väl det. Sov ca 4 timmar och känner mig piggare än jag trodde jag skulle göra. Lugnt i natt så det kanske spelar in.
Nu ska här diskas och inhandlas mat, middagsgäster kommer på besök. V
Jag tror att jag är vaken, om det gör ont när jag nyper mig är jag väl det. Sov ca 4 timmar och känner mig piggare än jag trodde jag skulle göra. Lugnt i natt så det kanske spelar in.
Nu ska här diskas och inhandlas mat, middagsgäster kommer på besök. V
Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 06:23God morgon.
Vaknade alldeles för tidigt för att vara på semester. Lika bra att kliva upp och fixa lite kaffe
God morgon.
Vaknade alldeles för tidigt för att vara på semester. Lika bra att kliva upp och fixa lite kaffe
Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 06:32Sitter med en skål fil, och snart är det dax att cykla till jobbet. Tror det kommer bli varmt idag ;D
Sitter med en skål fil, och snart är det dax att cykla till jobbet. Tror det kommer bli varmt idag ;D
Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 07:12Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 08:18Dags att morgonkaffet, blir en bra dag idag.
God morgon!
Dags att morgonkaffet, blir en bra dag idag.
God morgon!