Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 07:29Morrn, morrn. nFunderar på när jag kan börja borra i betongväggarna. Eller om jag skall vara snäll och vänta till på måndag istället. En kattutställning kanske kan vara ett alternativ.
Morrn, morrn. nFunderar på när jag kan börja borra i betongväggarna. Eller om jag skall vara snäll och vänta till på måndag istället. En kattutställning kanske kan vara ett alternativ.
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 07:300700 kan man börja Celos 🙂
0700 kan man börja Celos 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 07:35Celos: I vår bostadsförening har vi en regel på att man får borra från 09:00 på lördagar... det är iofs inte så snällt mot morgontrötta grannar men.. regler är regler?
God morgon förresten. Nu rör jag mig snart i riktning mot Götet. Patrik och Mr William
Celos: I vår bostadsförening har vi en regel på att man får borra från 09:00 på lördagar... det är iofs inte så snällt mot morgontrötta grannar men.. regler är regler?
God morgon förresten. Nu rör jag mig snart i riktning mot Götet. Patrik och Mr William
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 07:47Heff, detta får nog klassas som en engångsföreteelse. Piggheten har förresten redan hunnit gå över.
Jessie, ha så trevligt!
Heff, detta får nog klassas som en engångsföreteelse. Piggheten har förresten redan hunnit gå över.
Jessie, ha så trevligt!
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 09:08Jag önskar er alla en härlig lördag 🙂 Jessie, du får ha en trevlig kväll med Robbie W 😉
Själv säger jag godnatt, lungt på det sjuka huset men nätterna är alltid långa.
Jag önskar er alla en härlig lördag 🙂 Jessie, du får ha en trevlig kväll med Robbie W 😉
Själv säger jag godnatt, lungt på det sjuka huset men nätterna är alltid långa.
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 16:34Kattutställning vad? I Stockholm?
Borde säkert också gå.
*viktigasakerilivet*
Kattutställning vad? I Stockholm?
Borde säkert också gå.
*viktigasakerilivet*
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 16:50Ny dag för mig, var lite trög i planeringen igår så jag behöver handla för att frukosten ska bli komplett. Skönt sovapådagenväder i alla fall 🙂
Ny dag för mig, var lite trög i planeringen igår så jag behöver handla för att frukosten ska bli komplett. Skönt sovapådagenväder i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 19:21@Karin
Har man gjort det en gång kan man göra det till en tradition 🙂
@Karin
Har man gjort det en gång kan man göra det till en tradition 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 19:35Heff, jag har försökt, men jag är ett hopplöst fall.
Heff, jag har försökt, men jag är ett hopplöst fall.
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 23:33Rebecka: jepp det finns såna. Närmare bestämt i Haribphallen i Haninge. 😉
Rebecka: jepp det finns såna. Närmare bestämt i Haribphallen i Haninge. 😉