Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 23:41Ja att det finns kattutställningar känner jag till. Jag är ju till och med kattuppfödare...
Men hade missat att det var nu i helgen.
Kanske ett sundhetstecken att inte ha koll längre dock? Säger hon som jämnt hängde på utställningar förr i tiden.
Ja att det finns kattutställningar känner jag till. Jag är ju till och med kattuppfödare...
Men hade missat att det var nu i helgen.
Kanske ett sundhetstecken att inte ha koll längre dock? Säger hon som jämnt hängde på utställningar förr i tiden.
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 23:44Vad föder du upp Rebecka?
Vad föder du upp Rebecka?
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 23:46Europeer, fast jag har bara två kastrathonor nuförtiden, så det är vääääldigt vilande.
Kanske på avvecklande till och med.
Europeer, fast jag har bara två kastrathonor nuförtiden, så det är vääääldigt vilande.
Kanske på avvecklande till och med.
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 06:48Morrn morrn 🙂
Morrn morrn 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 07:28God morgon på er alla 🙂
Är på väg hem från jobbet, hoppas kunna sova bra idag. Glad att komma ifrån för idag blir det till att åka buss från Spånga.
God morgon på er alla 🙂
Är på väg hem från jobbet, hoppas kunna sova bra idag. Glad att komma ifrån för idag blir det till att åka buss från Spånga.
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 09:30God morgon!
Sista sovmorgonen på ett tag. Stackars lilla mig...
God morgon!
Sista sovmorgonen på ett tag. Stackars lilla mig...
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 09:36Kul Rebecka. Själv har jag fött upp Norska Skogkatter. 😀
Kul Rebecka. Själv har jag fött upp Norska Skogkatter. 😀
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 09:57God morgon! Seg morgon som bara den. Nu ska jag försöka hitta energin att fixa frukost och kaffe.
God morgon! Seg morgon som bara den. Nu ska jag försöka hitta energin att fixa frukost och kaffe.
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 10:49God Morgon!
Låg och drog mig alldeles för länge idag, men det r ju semester...Imorgon blir det tidigare, ska ta ett tåg från centralen vid 7-tiden mot Skåne.
God Morgon!
Låg och drog mig alldeles för länge idag, men det r ju semester...Imorgon blir det tidigare, ska ta ett tåg från centralen vid 7-tiden mot Skåne.
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 11:14Låg vaken i sängen till fyra på morgonen och tittade på Florence Foresti (fransk stå-uppare)... Så känner mig kanske inte i det piggaste laget. Men jag kom igång och städade ändå! Seså! Inga ursäkter! 😉
Låg vaken i sängen till fyra på morgonen och tittade på Florence Foresti (fransk stå-uppare)... Så känner mig kanske inte i det piggaste laget. Men jag kom igång och städade ändå! Seså! Inga ursäkter! 😉