Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 09:37God morgon på er!
Dags att fortsätta Operation: Garagerensning. Har i princip hela mitt bohag i min mors dubbelgarage (mååånga prylar är det) och på tre dagar ska allt vara sorterat och uppackat eller slängt/skänkt/sålt. Gårdagens resultat var 3 sopsäcka
God morgon på er!
Dags att fortsätta Operation: Garagerensning. Har i princip hela mitt bohag i min mors dubbelgarage (mååånga prylar är det) och på tre dagar ska allt vara sorterat och uppackat eller slängt/skänkt/sålt. Gårdagens resultat var 3 sopsäcka
Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 09:56Kör hårt Linda! Låter som en utmaning.
själv ligger jag fortfarande kvar i sängen och drar mig. Tjejmiddag ute på stan igår, väldigt lyckat vart det 🙂 lite trött idag men det är det värt (H)
Idag ska jag och 13 åringen åka på egen liten mini semester
Kör hårt Linda! Låter som en utmaning.
själv ligger jag fortfarande kvar i sängen och drar mig. Tjejmiddag ute på stan igår, väldigt lyckat vart det 🙂 lite trött idag men det är det värt (H)
Idag ska jag och 13 åringen åka på egen liten mini semester
Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 10:04Kämpa på Linda, du är ett föredöme (t+)
Hoppas ni får fina dagar Annelie 🙂
Kämpa på Linda, du är ett föredöme (t+)
Hoppas ni får fina dagar Annelie 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 07:10Inatt har jag sovit tillräckligt många timmar för att orka säga god morgon innan jag åker till jobbet. Skönt.
Ha en fin dag allihop! 🙂
Inatt har jag sovit tillräckligt många timmar för att orka säga god morgon innan jag åker till jobbet. Skönt.
Ha en fin dag allihop! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 08:47Härligt Karin 🙂
Mulet här, börjar jobba 21.00 så jag laddar för det. Armar och rygg känner av gårdagens paddling på ett bra sätt.
Ha en toppendag 🙂
Härligt Karin 🙂
Mulet här, börjar jobba 21.00 så jag laddar för det. Armar och rygg känner av gårdagens paddling på ett bra sätt.
Ha en toppendag 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2013, 08:03Morrn morrn 🙂
Morrn morrn 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2013, 09:22God morgon Kamrater från en som går och lägger sig så här dags!
God morgon Kamrater från en som går och lägger sig så här dags!
Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 08:25Om 1,5 h kommer min dotter! (H:) Och så börjar ytterligare två veckor semester. Har en återkommande dröm om att jag bor i ett hus/lägenhet och plötsligt upptäcker jag en massa nya rum som jag inte visste att jag hade (inatt var det mesta av furu men man k
Om 1,5 h kommer min dotter! (H:) Och så börjar ytterligare två veckor semester. Har en återkommande dröm om att jag bor i ett hus/lägenhet och plötsligt upptäcker jag en massa nya rum som jag inte visste att jag hade (inatt var det mesta av furu men man k
Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 08:51Kat, enligt proffesorn jag hade i beteendevetenskap så var drömmar obearbetade känslor och upplevelser. Kan det ha med din flytt att göra?
Kat, enligt proffesorn jag hade i beteendevetenskap så var drömmar obearbetade känslor och upplevelser. Kan det ha med din flytt att göra?
Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 08:56God morgon! Jag har på känn att det kommer att bli en bra dag idag! 🙂
Katarina, jag har drömt liknande drömmar. Jag brukar ha en massa gamla roliga saker som jag inte visste att jag hade i mina rum. Outnyttjade resurser och oanade möjligheter?
God morgon! Jag har på känn att det kommer att bli en bra dag idag! 🙂
Katarina, jag har drömt liknande drömmar. Jag brukar ha en massa gamla roliga saker som jag inte visste att jag hade i mina rum. Outnyttjade resurser och oanade möjligheter?