Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 08:37Godmorgon
Intar frukost och inväntar skjutsen och sällskapet för en tripp till Stockholm igen.
Denna gång blir det övernattning på Ingarö och mer av en shoppingtripp
Godmorgon
Intar frukost och inväntar skjutsen och sällskapet för en tripp till Stockholm igen.
Denna gång blir det övernattning på Ingarö och mer av en shoppingtripp
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 09:00God morgon!
Började dagen med att skjutsa min mor till tåget. Nu väntar den första arbetsdagen men jag mjukstartar från soffan.
Ha en bra dag allesammans! 🙂
God morgon!
Började dagen med att skjutsa min mor till tåget. Nu väntar den första arbetsdagen men jag mjukstartar från soffan.
Ha en bra dag allesammans! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 09:44Godmorgon. Fick tårta när jag kom till jobbet och mår lite illa nu. Snälla kollegor som bryg sig om ens födelsedag. Ikväll vankas det lyxmiddag med päronen och brorsan. Väldigt bra dag hoppas jag på.
Godmorgon. Fick tårta när jag kom till jobbet och mår lite illa nu. Snälla kollegor som bryg sig om ens födelsedag. Ikväll vankas det lyxmiddag med päronen och brorsan. Väldigt bra dag hoppas jag på.
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 09:48Grattis Cornelia! 😀
Grattis Cornelia! 😀
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 10:54God morgon.
Börjar väl med ett GRATTIS CORNELIA!!!!! 😀
God morgon.
Börjar väl med ett GRATTIS CORNELIA!!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 10:55Hurra och grattis!
Hurra och grattis!
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 11:00Ja, grattis, Cornelia! 🙂
Ja, grattis, Cornelia! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 11:10God förmiddag och grattis Cornelia! 🙂
God förmiddag och grattis Cornelia! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 11:16Stämmer in i gratulationerna, grattis på födelsedagen Cornelia ????
Stämmer in i gratulationerna, grattis på födelsedagen Cornelia ????
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 11:20Grattis Cornelia. 🙂
Grattis Cornelia. 🙂