Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 09:08Soligt vid torpet, frukost strax och sen arbete ute och inne. Kanske bäst att börja ute för idag ska det bli varmt 🙂
Soligt vid torpet, frukost strax och sen arbete ute och inne. Kanske bäst att börja ute för idag ska det bli varmt 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 19:21Camilla, jag trodde du hade semester!? Men du verkar jobba hårt.
Camilla, jag trodde du hade semester!? Men du verkar jobba hårt.
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 21:13Nja, det är lediga dagar för att jag jobbar natt. Säg inget till plantageägaren men jag gör så att det ser ut som om jag jobbar hårt 😉
Nja, det är lediga dagar för att jag jobbar natt. Säg inget till plantageägaren men jag gör så att det ser ut som om jag jobbar hårt 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 07:44Vi åker hem från Gotland idag 🙁
Vi åker hem från Gotland idag 🙁
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 07:50Frukost intagen på balkongen i sällskap av katterna. Tror det blir en tripp till Malmköping idag. Ha en underbar dag alla! 🙂
Frukost intagen på balkongen i sällskap av katterna. Tror det blir en tripp till Malmköping idag. Ha en underbar dag alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 09:09Sista dagen på torpet, solsken och utlovad värme är skönt. Får ta fram solkrämen igen.
Ha en bra dag alla vackra 🙂
Sista dagen på torpet, solsken och utlovad värme är skönt. Får ta fram solkrämen igen.
Ha en bra dag alla vackra 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 09:53Är det bara de vackra som önskas en bra dag?;)
Är det bara de vackra som önskas en bra dag?;)
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 10:05Helena, alla i soffan är vackra 😉
Helena, alla i soffan är vackra 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 10:07Åh, tack! Då tar jag åt mig;)
Morrn alla sjusovare och alla andra!
Åh, tack! Då tar jag åt mig;)
Morrn alla sjusovare och alla andra!
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 10:11God morgon?
Färgen är nedskrapad och hela taket slipat. Nu ska det bara tvättas och torka och SEN kan jag (äntligen?) börja spackla...Är det verkligen fortfarande ingen som vill byta helg med mig? Jag menar.. det är ju ändå så dåligt väder? Varmt och jä
God morgon?
Färgen är nedskrapad och hela taket slipat. Nu ska det bara tvättas och torka och SEN kan jag (äntligen?) börja spackla...
Är det verkligen fortfarande ingen som vill byta helg med mig? Jag menar.. det är ju ändå så dåligt väder? Varmt och jä