Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 08:14Morsning! Idag blir det jobb och sen ilfart till 08-land tur och retur för att lämna hyrbil och hämta min egen på verkstan.
Morsning! Idag blir det jobb och sen ilfart till 08-land tur och retur för att lämna hyrbil och hämta min egen på verkstan.
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 12:29@karin
Jo, tuppfan försov sig nog. Lång dag idag.
@karin
Jo, tuppfan försov sig nog. Lång dag idag.
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 15:57Kan säga att jag varit extremt ineffektiv och väldigt fnissig på jobbet idag.
Kan säga att jag varit extremt ineffektiv och väldigt fnissig på jobbet idag.
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 04:02Morrn morrn, 🙂
Morrn morrn, 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 05:37God morgon. Sovit som en stock i natt.
Nu dags att ta sig till Skatås för att träffa kollegor för vår fredagsrutin vilket innebär 8 km power walk innan jobbet
God morgon. Sovit som en stock i natt.
Nu dags att ta sig till Skatås för att träffa kollegor för vår fredagsrutin vilket innebär 8 km power walk innan jobbet
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 06:09God morgon!
Vaknar och rör lite försiktigt på armarna och benen, bara för att se om jag kan. Var på mitt första bodypump-pass igår och hade väntat mig träningsvärken från helvetet idag, men det känns... ingenting!? Känner mig nästan lite lurad. Men det ko
God morgon!
Vaknar och rör lite försiktigt på armarna och benen, bara för att se om jag kan. Var på mitt första bodypump-pass igår och hade väntat mig träningsvärken från helvetet idag, men det känns... ingenting!? Känner mig nästan lite lurad. Men det ko
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 06:24Bara en ett pass kvar... sen blir det att testa dom nya rullskidorna... bambi på hal is !? Spännande... tur jag blivit bjuden på middag av en sjuksköterska från kirurgen! Vad kan gå fel ? ;D
Bara en ett pass kvar... sen blir det att testa dom nya rullskidorna... bambi på hal is !? Spännande... tur jag blivit bjuden på middag av en sjuksköterska från kirurgen! Vad kan gå fel ? ;D
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 07:49.
.
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 08:21Patrik: Bra början på dagen. 🙂 Behöver få in lite fler vardagspromenader.
Karin: Den kommer nog ska du se. 😉
Jonas: Inte mycket hoppas jag. Bra att det är en sjuksköterska, just in case. 🙂
Nina Ö: Jo det är en härlig känsla att vara utsövd.
Själ
Patrik: Bra början på dagen. 🙂 Behöver få in lite fler vardagspromenader.
Karin: Den kommer nog ska du se. 😉
Jonas: Inte mycket hoppas jag. Bra att det är en sjuksköterska, just in case. 🙂
Nina Ö: Jo det är en härlig känsla att vara utsövd.
Själ
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 08:39Celos. Ska ni fixa de fräcka cykelkuddarna till mig som vi diskuterade i ett annat forum? 🙂
Celos. Ska ni fixa de fräcka cykelkuddarna till mig som vi diskuterade i ett annat forum? 🙂