Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Kat: Körde du en rotblöta dagen innan lopp? 😉

I övrigt önskas alla god morgon. Idag blir det en sväng på cykel crossen tillsammans med cyklissorna från Götet.

God morgon!

Väcktes av ett telefonsamtal från pappas sambo som upplyste mig om att pappa ligger på sjukhus. Som tur är var det "bara" blindtarmen, men man kan ju vakna på bättre sätt (#)

Nu bär det av med jobbet för mastodontmöte i två dagar på trevlig

God morgon...blev lite längre sovmorgon när någon tyckte det var kul att tända på en fet hög med däck mitt i natten! Och nyfiken som man är så gick jag ut och tog en bild... Med det jag såg när man titta sig i spegeln på morgonen var aska av däck (i huvud

God Morgon! Har sovit bra, varför gjorde jag inte det i helgen 🙁

Nu blir det möte med valberedningen 😀

Dags för kaffe, undrar om det går att äta frukost ute på terrassen eller?
Sov gott men minns drömmar om skidåkning i arktiskt klimat, elak man bland lägenhetshus och ett barn som föll i vattenpölar stup i ett men som jag räddade flera gånger om. Pust, nä

Hoppla Camilla,
det låter nästan som mina psykodrömmar.
Men barnet (dvs du?) överlevde i alla fall, det var ju tur
🙂

Det var lite otäckt att drömma så 🙁 Barnet hade säkert hjärnskakning också efter några volter innan det hamnade i vattnet bland stockar och stenar. Får analysera vad drömmen betyder och hoppas på positivare drömmar som jag kommer ihåg.

Ah, det var härl

Morron, ännu en dag med vackert väder och träning 🙂

Godmorgon! Sitter på färjan på väg till jobbet. Idag blir det frissan. Inte så mkt träning men jag ska nog ta och promenera dit iaf så får jag röra på mig liiite.

Morning.
Idag blir det lång dag på jobbet fylld med möten.
Ser fram mot cykel cross träning ikväll