Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 08:31Godmorgon ! vakar till en gråmulen dag, inte ledsen för det det känns faktiskt lite skönt att hösten närmar sej.
Godmorgon ! vakar till en gråmulen dag, inte ledsen för det det känns faktiskt lite skönt att hösten närmar sej.
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 08:34Kan bara hålla med, och jag är så glad för den fantastiska sommaren och ser fram emot höstens alla dofter... mmmm
Kan bara hålla med, och jag är så glad för den fantastiska sommaren och ser fram emot höstens alla dofter... mmmm
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 07:52God morgon till er alla, jag säger godnatt och önskar att pendeln kör ultrasnabbt 😉
God morgon till er alla, jag säger godnatt och önskar att pendeln kör ultrasnabbt 😉
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 09:22Morsning! När telefonen ringer tidigt får man börja jobba från soffan tillsammans med frukosten. Nu tar jag paus i arbetet för att transportera mig till jobbet. Ha en bra dag alla supersinglar! 🙂
Morsning! När telefonen ringer tidigt får man börja jobba från soffan tillsammans med frukosten. Nu tar jag paus i arbetet för att transportera mig till jobbet. Ha en bra dag alla supersinglar! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 09:51Godmorgon! 😀
För den som nu tror att jag haft sovmorgon idag så vill jag bara säga - ICKE! Istället klev jag upp något före ottan, tog bussen ner till gymmet på jobbet och körde ett vattengympapass med start klockan 07:00. Gissa om det var skönt att INTE
Godmorgon! 😀
För den som nu tror att jag haft sovmorgon idag så vill jag bara säga - ICKE! Istället klev jag upp något före ottan, tog bussen ner till gymmet på jobbet och körde ett vattengympapass med start klockan 07:00. Gissa om det var skönt att INTE
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 04:52Gomorron själar 🙂
Gomorron själar 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 06:40Morning!
Hör har det regnat så jag blev blöt i nacken vi bärplockningen nu på morgonen. 🙂
Morning!
Hör har det regnat så jag blev blöt i nacken vi bärplockningen nu på morgonen. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 07:28Det skvalade rejält i natt Celos så det är inte undra på om du blev blöt.
Ha en fin lördag, för mig är det snart sovdags.
Det skvalade rejält i natt Celos så det är inte undra på om du blev blöt.
Ha en fin lördag, för mig är det snart sovdags.
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 08:09Godmorgon! Idag blir det Ikea. Måste köpa en bäddmadrass och lakan så jag kan sova i min nya lägenhet när jag flyttar på måndag 😀
får se om jag hittar någon lampa till sovrummet också. Det är svårt att köpa grejer när jag inte fått tillträde ännu.Sen
Godmorgon! Idag blir det Ikea. Måste köpa en bäddmadrass och lakan så jag kan sova i min nya lägenhet när jag flyttar på måndag 😀
får se om jag hittar någon lampa till sovrummet också. Det är svårt att köpa grejer när jag inte fått tillträde ännu.
Sen
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 08:19Godmorgon. Frukosten är uppäten, nu ska släpkärran häktas på bilen och sen bär det av upp till Dalom för att röja ut allt som ska SLÄNGAS och ta med mig ner det som ska säljas/doneras nånstans. Ha en rolig helg, för det lär inte jag ha.... (#)
Godmorgon. Frukosten är uppäten, nu ska släpkärran häktas på bilen och sen bär det av upp till Dalom för att röja ut allt som ska SLÄNGAS och ta med mig ner det som ska säljas/doneras nånstans. Ha en rolig helg, för det lär inte jag ha.... (#)