Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon, idag blir det triathlontävling, sprintdistans och sedan glassdejt. Låter lovande eller hur.. Ha en fin dag!!

Amelie lycka till på daten (t+)

Amelie: Lycka till på sprintdistansen! 😀

Tack! Kom helskinnad och leende ur båda:-) Kompenserar med söndag på akuten.

Morrn morrn 🙂

Godmorgon! Legat vaken sedan 5:40 och försökt somna om sen dess. Ytterst irriterande (t-)
För mkt tankar som snurrar i huvudet just nu.

Annelie det kan vara frustrerande att snurra likt en tvättmaskin som fastnat mellan två program... Snurrar blött och tungt! Men allt skit blir rent och när man väl hängt upp den så behöver man inte tänka mer på det. Visst det kommer nya tvättar som är ex

Tack Jonas 🙂 jag ser ju fram emot imorgon men det känns också jättekonstigt. Spännande, skrämmande och mycket att tänka på, allt som måste fixas med. Jag tar ju tex inte med mig några möbler alls. Jag har inte köpt någon tv än, inga möbler till barnens

God morgon.
Är det någon som kan tala om hur man ska få det att inte kännas som tortyr när klockan ringer 05:15 och det är kolmörkt, kallt och regnar? Min taktik att blund och tänka på nåt trevligt hade funkat fint om det inte vore för att jag faktiskt må

Karin: Jag kliver upp blixtfort innan jag hinner tänka/känna efter. Det har funkat för mig i alla år. 🙂