Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 08:51Säger god morgon efter att ha sovit första natten i min nya lya. Somnade av ren utmattning igår efter att ha slitit och släpat hela dagen igår. Katten var lite förskrämd av allt det nya och har legat hopkurad bredvid mig hela natten. Kommer att ta sin lil
Säger god morgon efter att ha sovit första natten i min nya lya. Somnade av ren utmattning igår efter att ha slitit och släpat hela dagen igår. Katten var lite förskrämd av allt det nya och har legat hopkurad bredvid mig hela natten. Kommer att ta sin lil
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 09:27Det är en härlig känsla med egen nya och första natten 😀
Du och katten kommer snart i ordning.
Det är en härlig känsla med egen nya och första natten 😀
Du och katten kommer snart i ordning.
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 19:21Grattis Karin till din nya lya. Lycka till 🙂
Grattis Karin till din nya lya. Lycka till 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 04:50Morrn morrn 🙂
Morrn morrn 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 07:42Nä, ingen god morgon.
Nä, ingen god morgon.
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 08:08Har en god vab morgon... såg mörkt ut igår, men nu går det nog åt rätt håll!
C det lät inte kul, men då kan det bli bättre med andra ord.
Har en god vab morgon... såg mörkt ut igår, men nu går det nog åt rätt håll!
C det lät inte kul, men då kan det bli bättre med andra ord.
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 09:58Jag kan inte ens gå med på att det är morgon... (#)
Jag kan inte ens gå med på att det är morgon... (#)
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 10:23Jonas: Med tiden så blir det bättre.
Jonas: Med tiden så blir det bättre.
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 06:28God morgon! 🙂
Dags att gå till bussen som tar mej hem från jobbet. Nu är arbetsveckan slut och bara jag får sova några timmar så är det äntligen HELG! 😀
God morgon! 🙂
Dags att gå till bussen som tar mej hem från jobbet. Nu är arbetsveckan slut och bara jag får sova några timmar så är det äntligen HELG! 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 07:08God morgon!
Sitter med morgonkaffet och tittar ut över den ännu ovana utsikten utanför fönstret. Himlen skimrar i rosa och lila. Några timmars jobb innan det blir helgledigt. Hoppas hinna med att utforska omgivningarna lite då.Sov gott Jessie 🙂
God morgon!
Sitter med morgonkaffet och tittar ut över den ännu ovana utsikten utanför fönstret. Himlen skimrar i rosa och lila. Några timmars jobb innan det blir helgledigt. Hoppas hinna med att utforska omgivningarna lite då.
Sov gott Jessie 🙂