Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 10:33Ja, så var det! 😀 Höstdagjämningen! Alltså, det här låter säkert jättekonstigt, så jag känner att jag behöver förklara lite. Klockan i min telefon ställer om sig automatiskt efter sommar- resp. vintertid, så den enda klockan jag behövde ställa om var den
Ja, så var det! 😀 Höstdagjämningen! Alltså, det här låter säkert jättekonstigt, så jag känner att jag behöver förklara lite. Klockan i min telefon ställer om sig automatiskt efter sommar- resp. vintertid, så den enda klockan jag behövde ställa om var den
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 10:36Det är det som är det märkliga, vi har sommartid längre tid än normaltid.
Det är det som är det märkliga, vi har sommartid längre tid än normaltid.
Quote from Fredric Lagerström on 27 September 2013, 11:11Ja, det är konstigt med tiden, man undrar vart den tar vägen... (#)
Ja, det är konstigt med tiden, man undrar vart den tar vägen... (#)
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 03:48Jag tror tiden är en grön kista med mässingsbeslag där händelser läggs ner i tänkt ordnihg. Men det blir inte alltid som man tänkt sig....
Jag tror tiden är en grön kista med mässingsbeslag där händelser läggs ner i tänkt ordnihg. Men det blir inte alltid som man tänkt sig....
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 04:53God morgon! Skönt med helg 🙂
God morgon! Skönt med helg 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 06:08God morgon. Upp och jobba.
Roger, vem lägger ner händelserna i kistan?
God morgon. Upp och jobba.
Roger, vem lägger ner händelserna i kistan?
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 06:48God morgon! Blev som vanligt väckt av katten vid sex. Han är rätt störig, rätt ofta...
God morgon! Blev som vanligt väckt av katten vid sex. Han är rätt störig, rätt ofta...
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 06:52Tror det är tidstjuven Karin........ men man ska aldrig vara säker! Albert kanske har blandat sig leken också!
Tror det är tidstjuven Karin........ men man ska aldrig vara säker! Albert kanske har blandat sig leken också!
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 07:07" den blinde urmakaren " Richard Dawkins är nog också inblandad!
" den blinde urmakaren " Richard Dawkins är nog också inblandad!
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 07:26Oj vad massa prat om den där timmen, nu blev det allt huvudbry en stund. Phu jag missade inget.
Morrn på er
Oj vad massa prat om den där timmen, nu blev det allt huvudbry en stund. Phu jag missade inget.
Morrn på er