Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 09:33Stefan: Ja... är det inte det helgen består av? Fredag, lördag, syntdag?
Stefan: Ja... är det inte det helgen består av? Fredag, lördag, syntdag?
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 09:36Patrik i morgon har vi fullt upp =)
Patrik i morgon har vi fullt upp =)
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 09:45Mattias, visst är det så 🙂
Mattias, visst är det så 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 09:53Godmorgon. Här i Avesta var det frost på delar av gräsmattan när jag vaknade för flera timmar sen. Jag ser vartåt det lutar och nynnar glatt vidare på mitt mantra:
Winter is coming, winter is coming, winter is coming... (L)
Godmorgon. Här i Avesta var det frost på delar av gräsmattan när jag vaknade för flera timmar sen. Jag ser vartåt det lutar och nynnar glatt vidare på mitt mantra:
Winter is coming, winter is coming, winter is coming... (L)
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 09:54Frukost avklarad. I köket görs wraps och pannkakor till dagens excursion. 🙂
Frukost avklarad. I köket görs wraps och pannkakor till dagens excursion. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 09:07Har anmält mig till Cykelvasan. På tisdag får man reda på om man fått en plats eller hamnat på reservlistan. Håller tummarna för mig själv 🙂
Har anmält mig till Cykelvasan. På tisdag får man reda på om man fått en plats eller hamnat på reservlistan. Håller tummarna för mig själv 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 09:28Samma här...ska bli spännande. Satt med hjärtklappning!
Samma här...ska bli spännande. Satt med hjärtklappning!
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 07:22God morgon.
Har en lång arbetsvecka framför mig. Den inleddes fint med att en stor älg promenerade förbi utanför köksfönstret i morgondiset.
God morgon.
Har en lång arbetsvecka framför mig. Den inleddes fint med att en stor älg promenerade förbi utanför köksfönstret i morgondiset.
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 07:46Härligt 😛 jag fundera ifall jag skulle ut i skogen o springa, men jag tror dom rör sig lite nu 😉 ingen som vill bli middag den närmaste tiden!
Härligt 😛 jag fundera ifall jag skulle ut i skogen o springa, men jag tror dom rör sig lite nu 😉 ingen som vill bli middag den närmaste tiden!
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 09:41Solsken idag men kall morgon. Ledig idag men jag ska intervjua en person i egenskap av valberedare, sen på en föreläsning på det sjuka huset och sen en på Addnature i kväll om vandringsresor med Pathfinder http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=PATHF
Solsken idag men kall morgon. Ledig idag men jag ska intervjua en person i egenskap av valberedare, sen på en föreläsning på det sjuka huset och sen en på Addnature i kväll om vandringsresor med Pathfinder http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=PATHF