Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 08:06God morgon, mysigt att ligga under täcket och dra sig en ledig lördag. Fast nu börjar jag bli kaffesugen, det blir nog min uppgift eftersom jag är den största kaffemostern.
Återkommer med rapport om vädret men dagen är fylld med trevligheter 🙂
Ha en s
God morgon, mysigt att ligga under täcket och dra sig en ledig lördag. Fast nu börjar jag bli kaffesugen, det blir nog min uppgift eftersom jag är den största kaffemostern.
Återkommer med rapport om vädret men dagen är fylld med trevligheter 🙂
Ha en s
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 08:10Godmorgon. Jag tror något har exploderat i mitt huvud. (#) Kaffe låter gott.
Godmorgon. Jag tror något har exploderat i mitt huvud. (#) Kaffe låter gott.
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 08:16Godmorgon
Försöker ladda för barmarksträningen
Har dock sovit lite knas så är inte så pigg just nu....
Godmorgon
Försöker ladda för barmarksträningen
Har dock sovit lite knas så är inte så pigg just nu....
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 08:16Kaffe var ordet, god morgon!
Kaffe var ordet, god morgon!
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 08:26God morgon... Efter en blöt hemmakväll med massor av kolhydratladdning så är frukosten på g ner. Sen blir det nog att inviga nya skorna en sväng =) Väderrapport, dimmigt och mysigt.
God morgon... Efter en blöt hemmakväll med massor av kolhydratladdning så är frukosten på g ner. Sen blir det nog att inviga nya skorna en sväng =) Väderrapport, dimmigt och mysigt.
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 08:50God morgon 🙂
Kaffe, sol, ledig och Nyhetsmorgon - fin o skön start på dagen!
God morgon 🙂
Kaffe, sol, ledig och Nyhetsmorgon - fin o skön start på dagen!
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 09:00God morgon
Först en fika på det lokala fiket, sedan är det dags att gå ut och njuta av det fina höstvädret 🙂
God morgon
Först en fika på det lokala fiket, sedan är det dags att gå ut och njuta av det fina höstvädret 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 09:05God morgon! Kafffe och syntmorgon. Bättre kan det inte bli!
God morgon! Kafffe och syntmorgon. Bättre kan det inte bli!
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 09:14Mattias, syntmorgon???
Mattias, syntmorgon???
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 09:24Morning
Dricker kaffe och läser på hur anmälningen till Cykelvasan går till när den öppnar imorgon bitti.
Morning
Dricker kaffe och läser på hur anmälningen till Cykelvasan går till när den öppnar imorgon bitti.