Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 06:37Sovit som en fransk pinne på kanten på en skyskrapa 😉 sonen kom in och skulle absolut inte sova i sitt rum! Tur man har ledigt.
Sovit som en fransk pinne på kanten på en skyskrapa 😉 sonen kom in och skulle absolut inte sova i sitt rum! Tur man har ledigt.
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 07:42God morgon å idag vaknar jag till höst vindar.
God morgon å idag vaknar jag till höst vindar.
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 07:51Idag hade dt varit lämpligt med roddbåt eller kajak för att komma till jobbet.
God morgon, håll er flytande 😉
Idag hade dt varit lämpligt med roddbåt eller kajak för att komma till jobbet.
God morgon, håll er flytande 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 08:15Simma lugnt
Simma lugnt
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 07:21God morgon!
Sovit dåligt för en gångs skull och är trött...
Somnade i soffan igår, vaknade...
Somnade om i soffan, vaknade...
Släpade mig till sängen, somnade...
Drömde, vaknade, somnade om...
Drömde igen, vaknade igen... o somnade o vaknade!Men det b
God morgon!
Sovit dåligt för en gångs skull och är trött...
Somnade i soffan igår, vaknade...
Somnade om i soffan, vaknade...
Släpade mig till sängen, somnade...
Drömde, vaknade, somnade om...
Drömde igen, vaknade igen... o somnade o vaknade!
Men det b
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 07:57Godmorgon! 🙂
Idag hade jag satt klockan på 06:00 för att då kunna stryka på Linnex på onda musklerna och ta ett par smärtstillande och när klockan så ringde igen 07:00 så kunde jag faktiskt ställa mig upp och GÅ ut till köket! YEY! 😀
Godmorgon! 🙂
Idag hade jag satt klockan på 06:00 för att då kunna stryka på Linnex på onda musklerna och ta ett par smärtstillande och när klockan så ringde igen 07:00 så kunde jag faktiskt ställa mig upp och GÅ ut till köket! YEY! 😀
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 09:08God morgon! Sträckte ut mig i löpspåret! Härliga dofter i skogen... Snart står alla älgar där under älgjakten =)
God morgon! Sträckte ut mig i löpspåret! Härliga dofter i skogen... Snart står alla älgar där under älgjakten =)
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 10:01Stefan, några koppar kaffe gör nog susen. 🙂
Jessie: Skönt att det verkar bli bättre.
Stefan, några koppar kaffe gör nog susen. 🙂
Jessie: Skönt att det verkar bli bättre.
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 10:08God Morgon!
Jessie, skönt att höra att du kan röra dig.
Stefan, vissa dagar och vissa nätter är bara till att lägga till handlingarna. Hoppas den här dagen blir bra.
God Morgon!
Jessie, skönt att höra att du kan röra dig.
Stefan, vissa dagar och vissa nätter är bara till att lägga till handlingarna. Hoppas den här dagen blir bra.
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 07:33Godmorgon! Idag är jag glad över att jag äntligen lyckades släpa mig ut och ta en pw på morgonen. Det har varit en katastrofalt dålig period träningsmässigt ,så nu är jag glad över det minsta lilla jag lyckas röra på mig. Och jag märker ju att jag blir så
Godmorgon! Idag är jag glad över att jag äntligen lyckades släpa mig ut och ta en pw på morgonen. Det har varit en katastrofalt dålig period träningsmässigt ,så nu är jag glad över det minsta lilla jag lyckas röra på mig. Och jag märker ju att jag blir så