Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 09:25Morrn! Kom inte i säng så nu är det en seg morgon för mig, dimman gjorde inte saken bättre. Nåja, har några sovmornar framför mig och lediga dagar som bara är lite uppbokade.
Morrn! Kom inte i säng så nu är det en seg morgon för mig, dimman gjorde inte saken bättre. Nåja, har några sovmornar framför mig och lediga dagar som bara är lite uppbokade.
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 13:53God morgon alla vackra singlar. 🙂
God morgon alla vackra singlar. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 06:10God morgon! 😀
...och gonatt! Nu åker jag snart hem och lägger mig. 🙂
God morgon! 😀
...och gonatt! Nu åker jag snart hem och lägger mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 06:55Godmorgon! Utvecklingssamtal med dottern i skolan idag så jag fick sovmorgon 🙂
Godmorgon! Utvecklingssamtal med dottern i skolan idag så jag fick sovmorgon 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 08:31God morgon på er.
Igår vingla man hem på cykeln pga trötthet... jag har svårt att ändra mig till den senare tiden.
Snart blir det ett snabbpass på grusväg med nya scotten 😉 och nu är det inte långt till fredag
God morgon på er.
Igår vingla man hem på cykeln pga trötthet... jag har svårt att ändra mig till den senare tiden.
Snart blir det ett snabbpass på grusväg med nya scotten 😉 och nu är det inte långt till fredag
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 08:49God morgon, skön sovmorgon.
God morgon, skön sovmorgon.
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 09:57God Morgon, soligt idag. Sov gott och länge, jag hade nog legat stilla för jag var stel i ryggen när jag väl slog upp ögonen.
Vårdcentral och ev klädinköp på fm, fackligt möte på kvällen och lite hemmapyssel och träning mellan detta.
God Morgon, soligt idag. Sov gott och länge, jag hade nog legat stilla för jag var stel i ryggen när jag väl slog upp ögonen.
Vårdcentral och ev klädinköp på fm, fackligt möte på kvällen och lite hemmapyssel och träning mellan detta.
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 10:08Det blir en fullspäckad dag Camilla ha det bra i ledigheten.
Jag tänker nöja mej med hemma fix.
Det blir en fullspäckad dag Camilla ha det bra i ledigheten.
Jag tänker nöja mej med hemma fix.
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 10:12Tiden på VC var ju bara att ta den första som passade mig och då blir det på ledig dag, skönt att jag bara har 15 minuter till den och jag kan passa på att handla lite när jag är nere i centrum. Shopping blir i Jakan=en pendeltågsstation bort 🙂
Tiden på VC var ju bara att ta den första som passade mig och då blir det på ledig dag, skönt att jag bara har 15 minuter till den och jag kan passa på att handla lite när jag är nere i centrum. Shopping blir i Jakan=en pendeltågsstation bort 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 13:32Passar på att säga godmorgon IGEN när jag nu faktiskt har vaknat för idag! 😀
Passar på att säga godmorgon IGEN när jag nu faktiskt har vaknat för idag! 😀