Quote from Funbeat user on 13 September 2013, 05:24Morrrr n
mer död än levande. Det är inte bra med simkubbstid så sent och träningen den bet.
Egentligen är det löjligt att gnälla jag slutar redan 11 och sen är jag ledig massor.
Ska bara vakna och få igång det gamla tröskvärket.
Morrrr n
mer död än levande. Det är inte bra med simkubbstid så sent och träningen den bet.
Egentligen är det löjligt att gnälla jag slutar redan 11 och sen är jag ledig massor.
Ska bara vakna och få igång det gamla tröskvärket.
Quote from Funbeat user on 13 September 2013, 08:12God Morgon 🙂
Ingela, det är bättre att du gnäller ur dig så du inte kokar över. Jobbigt med sen simtid, kan du vänja dig vid det eller kanske ta en eftermiddagstupplur?
God Morgon 🙂
Ingela, det är bättre att du gnäller ur dig så du inte kokar över. Jobbigt med sen simtid, kan du vänja dig vid det eller kanske ta en eftermiddagstupplur?
Quote from Funbeat user on 13 September 2013, 11:17Tack Camilla, jag har flera simtider att välja på. Och så fick jag förlängning men det stämmer väldigt bra i em ska jag heja på dottern som tävlar i friidrott. Nu får jag lagom mycket tid emellan.
Tack Camilla, jag har flera simtider att välja på. Och så fick jag förlängning men det stämmer väldigt bra i em ska jag heja på dottern som tävlar i friidrott. Nu får jag lagom mycket tid emellan.
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 06:14Morrn morrn snart får jag sova.
Morrn morrn snart får jag sova.
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 06:38God morgon! Idag väntar träning och Alfons Åberg 🙂
God morgon! Idag väntar träning och Alfons Åberg 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 07:15God morgon! Vad är det för likhet mellan mina ben och en motorcykel?
Öm-öm-öööööm-ööööm 🙂
Nej, faktiskt inte så farligt som det skulle kunna vara, men det märks att jag var ute igår. PLUS att jag en lördag vaknar innan klockan skulle ringa en vardag. Wh
God morgon! Vad är det för likhet mellan mina ben och en motorcykel?
Öm-öm-öööööm-ööööm 🙂
Nej, faktiskt inte så farligt som det skulle kunna vara, men det märks att jag var ute igår. PLUS att jag en lördag vaknar innan klockan skulle ringa en vardag. Wh
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 11:15Sol! Hoppas det inte blir för varmt i em.
Ha en toppendag alla singlar 🙂
Mattias, det är ok att vakna till en låt. Om det hände en gång.......
Sol! Hoppas det inte blir för varmt i em.
Ha en toppendag alla singlar 🙂
Mattias, det är ok att vakna till en låt. Om det hände en gång.......
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 11:30... och det inte var frasen "what does the fox say"? 🙂
... och det inte var frasen "what does the fox say"? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 11:44Jag gillar förresten Stonehenge-låten de gjort också, om varför Stonehenge byggdes.
Jag gillar förresten Stonehenge-låten de gjort också, om varför Stonehenge byggdes.
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 05:18Ja godmorgon då! Varit vaken sen 4:00 och försökt somna om sedan dess.
Jag är trött (#)
Ja godmorgon då! Varit vaken sen 4:00 och försökt somna om sedan dess.
Jag är trött (#)