Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 06:20Godmorgon, önskar er alla en super tisdag.
Godmorgon, önskar er alla en super tisdag.
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 06:55God morgon på er!
Cykla hem som en tok och kastade mig i säng. Och så vaknar man kl 6
Nu är frukosten intagen så snart blir det en löptur nu när man ändå är vaken. ;P
God morgon på er!
Cykla hem som en tok och kastade mig i säng. Och så vaknar man kl 6
Nu är frukosten intagen så snart blir det en löptur nu när man ändå är vaken. ;P
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 07:43Halv fyra? Så dags är det väl bara bagare som går upp? Gluten morgen! 😉
Halv fyra? Så dags är det väl bara bagare som går upp? Gluten morgen! 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 08:09Haha! Jag vaknade, somnade om och drömde att jag steg upp! Jag drömde att jag drömde, vaknade, steg upp och hade försovit mig. Men NU är jag vaken! Eller?... 😉
Haha! Jag vaknade, somnade om och drömde att jag steg upp! Jag drömde att jag drömde, vaknade, steg upp och hade försovit mig. Men NU är jag vaken! Eller?... 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 09:32God dag 🙂 Soligt värre.
Var helt slut i går eftermiddag efter 3 timmars sömn (elementkoll...) men hade ändå svårt att somna. Nåväl! Har tagit mig till jobbet i alla fall, fullständigt beredd på att när som helst falla fram över tangentbordet 😉
God dag 🙂 Soligt värre.
Var helt slut i går eftermiddag efter 3 timmars sömn (elementkoll...) men hade ändå svårt att somna. Nåväl! Har tagit mig till jobbet i alla fall, fullständigt beredd på att när som helst falla fram över tangentbordet 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 06:20Morrn!
6:20, jag ska faktiskt gå och träna nu. Lika bra att kickstarta dagen med ett gympass. 🙂
Morrn!
6:20, jag ska faktiskt gå och träna nu. Lika bra att kickstarta dagen med ett gympass. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 07:20God morgon! På väg till höstens första innebandyträning 😀
God morgon! På väg till höstens första innebandyträning 😀
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 08:14God morgon! Idag är det tröttmössa än 😉
God morgon! Idag är det tröttmössa än 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 08:34God morgon! Tröttmössa? För en gångs skull vaknade jag tidigt och kände mig... På gott humör!? 😉 Och ÄNNU mer anmärkningsvärt - jag sitter redan på jobbet!
Om några timmar är det dags för TRX-pass och det ser jag fram emot för förra veckans pass blev i
God morgon! Tröttmössa? För en gångs skull vaknade jag tidigt och kände mig... På gott humör!? 😉 Och ÄNNU mer anmärkningsvärt - jag sitter redan på jobbet!
Om några timmar är det dags för TRX-pass och det ser jag fram emot för förra veckans pass blev i
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 08:47Härligt Jenny!
Tröttmössa är när det känns som en tung mössa som trycker ner mot ögonen så det är svårt att se ;-P
Så tvinga sig ner i tvättstugan är ett bra knep! Kör hårt och lyssna på magen.
Härligt Jenny!
Tröttmössa är när det känns som en tung mössa som trycker ner mot ögonen så det är svårt att se ;-P
Så tvinga sig ner i tvättstugan är ett bra knep! Kör hårt och lyssna på magen.