Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon!

Har nyss kört grabben till skolan och skall ta en hög kläder och pula in i tvättmaskinen. Sen är det på med cykelspandex och ut och huttra lite på grusvägarna tills den evigt långsamma tvättmaskinen går klart! =)

Annelie tänk på dig själv o

God Morgon! Ska kolla på nya glasögon i dag, det var tydligen tre år sen jag köpte dessa. Tycker själv att det var nyss..... Nåja, jag får nog lita på optikern.

Sen blir det vila på em för att jobba natt, på väg till jobbet ska jag på ett möte.

Bra A

Vaknade bredvid en väldigt fantastisk människa 🙂
Sitter nu på jobbet och inser att jag är sjuk. Näsan rinner, huvudet spränger, kan knappt hålla ögonen öppna.
Varför insåg jag inte detta imorse och stannade hemma?

Ah... Man ska inte hångla med småbarnsföräldrar om man vill hålla sig frisk! Det har jag i alla fall kommit fram till. 😉

Vaknade halv sju och mindes gårdagens ångest och kunde inte somna om. Lika bra kanske, så var jag på jobbet tidigt! (t+)

Åh Cornelia så vill nog alla ha det 🙂 Naturligtvis uppvaknandet
, förkylningen kan vi väl slänga på tippen.

Dags att sova, hoppas ni får en toppendag 🙂

Har just packat det sista och skrivit upp kylvarorna på en lapp, dags för en trevlig helg i bästa sällskap 😀

God morgon! Nya iOS7 är så fuuuul! Fick en "tack för att du cyklar"-påse med kexchoklad och cykelkarta och lite annat smått och gott i imorse - duktigt där Huddinge. Cyklade visserligen bara till pendeln som de stänger av in till stan hela helgen... Mår l

Var hos doktorn och ventilera =) Blev inte klokare alls, men nu tar vi fredagsdrogen i form av en fet MTB runda. Fast idag skall jag cykla lite lugnt och spana in nya vägar =) Tjong tjing

God morgon på er 🙂

God morgon :).