Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon. Försöker vakna till lite och förmå mig till att gå upp och sätta på mig kläder för att gå ut o gå.

God morgon alla söta och goa! Idag är det fredag, så varför inte göra kick of i tvättstugan 😉 Promenad e gott!
Sitter och funderar vad jag skall hitta på för fysisk aktivitet när jag vaknat till liv?

Annelie: Morgonpromenad kvart i sex? Jag är imponerad. (och skulle nog inte klara det själv...)

God morgon! Fin krispig höstmorgon här på västkusten.

Jag är ledig idag och ska ge mej ut på minisemester med cykeln i helgen.
Bo på B&B i Grebbestad och lyxar till det med hotell i Strömstad. Tänker att jag ska hinna springa lite med för att uppleva me

Godmorgon! Jag undrade varför jag alltid vaknade kvart i åtta varje morgon i stället för kvar i sju som förr... Så insåg jag att vi faktiskt bytt till vintertid.... (nä, det är inte vettigt, men struntsamma!)

Men jag är inte ledsen för det! Solen sken m

Morgonen började 02:50 med att ena katten kräktes i hallen. Sen gick det inte att somna om. Blir en lång dag som inte ens kaffe kan bota. (#)

Edit påpekar bestämt att på vägen hem blir det lite roligare shopping. Alabastergips. 😀

Vintertid Jenny?,
Inte förrän den 27 oktober vrider vi klockan tillbaka igen.

Men det kanske inte var så du menade.....

Äsch, spelar ingen roll.
Kände bara att jag blev lite konfys o var tvungen att kolla upp 🙂

God Dag 🙂 Njuter av morgonkaffet, idag blir det träning på fm och sen vila innan nattpass hela helgen. Och i helgen går det inga pendeltåg mellan Spånga och Bålsta vilket betyder att resan till och från jobbet tar ca 25 minuter längre än vanligt enkel r

Va? Bytte vi inte till vintertid i helgen? Tyckte det stod så i min kalender... (Förvirrad? Jag?)

Kan det vara så att du tänker på Höstdagjämningen som var i helgen Jenny?