Quote from Rasmus Olsson on 4 October 2009, 14:55Jamen åh, jag menade att du får ta på min frisyr, inte min frisör. Nån sådan har jag inte, fast då är det jag som är frisören... jaja, ta på mig med vettja när du ändå håller på å tafsar.
Jamen åh, jag menade att du får ta på min frisyr, inte min frisör. Nån sådan har jag inte, fast då är det jag som är frisören... jaja, ta på mig med vettja när du ändå håller på å tafsar.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 17:24Mycket nöjd, bra utdelning här på FB 😉
Mycket nöjd, bra utdelning här på FB 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 06:30d morn! Klockan ringde 6.00 a.m CET idag och det är jag lam förtjust över... Vaknade med en obehaglig känsla i magen... 🙁
(Edit: tog bort det sista, för jag vill inte utmana ödet)
d morn! Klockan ringde 6.00 a.m CET idag och det är jag lam förtjust över... Vaknade med en obehaglig känsla i magen... 🙁
(Edit: tog bort det sista, för jag vill inte utmana ödet)
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 06:30der morn!
Rapport från kräftfisket!
Utdelning från 6 st burar...
2 st, hmmm.
Tror det var fullmånens inverkan. 😉
der morn!
Rapport från kräftfisket!
Utdelning från 6 st burar...
2 st, hmmm.
Tror det var fullmånens inverkan. 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 06:32Jenny!
Det kanske hjälper med en 1 st kräfta, till frukost?
😀
Jenny!
Det kanske hjälper med en 1 st kräfta, till frukost?
😀
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 08:19d morn! Skulle kunna kopiera Jennys inlägg. Usch va jobbigt det var att gå upp idag. Nu jobb, antaligen blir det ännu en kaotiskt vecka..
d morn! Skulle kunna kopiera Jennys inlägg. Usch va jobbigt det var att gå upp idag. Nu jobb, antaligen blir det ännu en kaotiskt vecka..
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 09:04Morn... Det har tydligen varit fullmåne, vilket kan förklara varför jag har drömt om löpning... Jag springer ju inte. (Om det inte är till bussen eller tåget...) 🙂 Nån som kan bjuda på en kopp kaffe så jag vaknar till lite?
Morn... Det har tydligen varit fullmåne, vilket kan förklara varför jag har drömt om löpning... Jag springer ju inte. (Om det inte är till bussen eller tåget...) 🙂 Nån som kan bjuda på en kopp kaffe så jag vaknar till lite?
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 09:05Äh, väkommen till ännu en underbar vecka! Börjas bäst med att komma på Cykel45-pass i Frölunda ikväll, 18.10, och förbättra sin kondition!! 😀
Äh, väkommen till ännu en underbar vecka! Börjas bäst med att komma på Cykel45-pass i Frölunda ikväll, 18.10, och förbättra sin kondition!! 😀
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 09:09d morn dmorn!
Idag ska jag? jag vet inte riktigt ngn som kan ge mig ett förslag? shopa eller ngt annat?
d morn dmorn!
Idag ska jag? jag vet inte riktigt ngn som kan ge mig ett förslag? shopa eller ngt annat?
Quote from Rasmus Olsson on 5 October 2009, 09:11d morn!
Även om jag senaste veckan kommit i säng före halv elva, har jag inte lycakts vara på jobbet före åtta på mornen. Min kropp vill tydligen sova, och då ska en få det. Tur jag har flextid.
d morn!
Även om jag senaste veckan kommit i säng före halv elva, har jag inte lycakts vara på jobbet före åtta på mornen. Min kropp vill tydligen sova, och då ska en få det. Tur jag har flextid.