Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 15:59Säljer de särskilt vackra garderober i Stockholm?
Säljer de särskilt vackra garderober i Stockholm?
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 22:35japp skulle jag bo i stockholm skulle jag ha en otroligt fin garderob både utsidan och insidan samt det som skulle hänga däri 🙂 så det så Anders (L)
japp skulle jag bo i stockholm skulle jag ha en otroligt fin garderob både utsidan och insidan samt det som skulle hänga däri 🙂 så det så Anders (L)
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 07:12Äh, kom hit istället, så få du nybakt bröd till frukost! Har precis gått upp och vaknat till liv till den sköna doften. Äggen står och kokar och är strax klara. Finns alla förutsättningar för en bra dag! Kram på er alla! (L)
Äh, kom hit istället, så få du nybakt bröd till frukost! Har precis gått upp och vaknat till liv till den sköna doften. Äggen står och kokar och är strax klara. Finns alla förutsättningar för en bra dag! Kram på er alla! (L)
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 07:34d morn kära singlar!
Idag är jag nervös! (#) Idag ska jag gå på intervju på Malmö högskola för en tjänst som jag inte har sökt, de har istället sökt upp mig... E boost? Japp! Men det innebär också att jag måste verka vettig (-are än vad jag kanske är, ke
d morn kära singlar!
Idag är jag nervös! (#) Idag ska jag gå på intervju på Malmö högskola för en tjänst som jag inte har sökt, de har istället sökt upp mig... E boost? Japp! Men det innebär också att jag måste verka vettig (-are än vad jag kanske är, ke
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 07:44Anders: Du är en sån retsticka ibland! JAG vill HA!!!!
Mats: Hur skulle det _inte_ kunna gå bra? De vill ju redan ha dig! (L)
Anders: Du är en sån retsticka ibland! JAG vill HA!!!!
Mats: Hur skulle det _inte_ kunna gå bra? De vill ju redan ha dig! (L)
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 08:20Tack mitt (L), du har som (nästan) alltid rätt... 😉
Tack mitt (L), du har som (nästan) alltid rätt... 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 08:45vaddå nästan?
vaddå nästan?
Quote from Rasmus Olsson on 6 October 2009, 08:49dmorn!
Sitter ni här å grälar?! det förhöjer ju verkligen mornstämningen. Gå ut i sandlådan som ni ska slåss om spaden.
Min morn var solig, frisk och lite spännande. anade en del isfläckar, och med 28 mm:s slicks kan det göra ont, men det gick bra.
dmorn!
Sitter ni här å grälar?! det förhöjer ju verkligen mornstämningen. Gå ut i sandlådan som ni ska slåss om spaden.
Min morn var solig, frisk och lite spännande. anade en del isfläckar, och med 28 mm:s slicks kan det göra ont, men det gick bra.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 09:02Ok då... Jenny, du har _alltid_ rätt. 😉
Ok då... Jenny, du har _alltid_ rätt. 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 09:03Du Jenny, skor i all ära va, men.. Vad tycker vi om tofflar, e g e n t l i g e n? 😉
*lyckospark på Mats*
Du Jenny, skor i all ära va, men.. Vad tycker vi om tofflar, e g e n t l i g e n? 😉
*lyckospark på Mats*