Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Felstavningen var med flit, Jenny. TofflAr... En toffel, flera tofflar.. i manlig form. *hepp!*

Lycka till Mats.
Om de har sökt upp dig betyder det att de redan tycker att du verkar vettig. Neeeeeeej då, känn ingen press.

Jessie: Ah... Först stavade jag också fel (av bara farten) och sen rättade jag mig. För tofflar är ju inte så trevligt att ha på fötterna oavsett situation... Om de inte masserar de förstås! 😉 Eller... Vad menade du? 😉

Lycka till Mats!

d morn. Det är lite odefenierat om det är en bra dag. Mycket att överväga. Tex, var har lusten att träna tagit vägen?

Jag tror jag menade som du tänkte nu Jenny, men det där med att få fötterna masserade tycker jag är grovt överskattat så... inte det heller för mig, tack? 😉

Jessie: Efter ett hårt kickboxningspass där man stått och studsat på bara fötter i två timmar är fotmassage mycket mycket uppskattat. Plus att nån har lagat mat så man bara behöver slänga sig i duschen och sätta sig vid bordet (ja, jag vet - jag _har_ var

Det KANSKE stämmer även när man varit ute och förfrusit fötterna i 2-3 timmar på hästryggen med, men jag är ändå skeptisk.

Ok. Jag GILLAR att bli ompysslad... (H:) Men jag är ju inte sådan som skulle försöka tvinga nån annan att tycka om det... 😉

mmmm jag pysslar gäna!...om dig alltså!

Observera att den där färdiglagade maten när man kommer hem absolut skulle uppskattas. I ALLA lägen. (H:)