Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 15:31Jenny, alternativet är ju att du kommer ner en helg till Göteborg och följer med istället? 😉
Jenny, alternativet är ju att du kommer ner en helg till Göteborg och följer med istället? 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 15:32Anders: KOOLT! Fast då vill jag slå på rejäla mitsar och människor och inte hålla på och vifta i luften som de gör på mitt träningsscenter... (L)
Anders: KOOLT! Fast då vill jag slå på rejäla mitsar och människor och inte hålla på och vifta i luften som de gör på mitt träningsscenter... (L)
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 16:28Men Mats... om jag BARA vill ha mina fötter värmda så HAR jag ju faktiskt en HUND...... (H)
Jag är nog mer ute efter de där andra tjänsterna som hunden inte ens nästan klarar av...
Men Mats... om jag BARA vill ha mina fötter värmda så HAR jag ju faktiskt en HUND...... (H)
Jag är nog mer ute efter de där andra tjänsterna som hunden inte ens nästan klarar av...
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 16:37Hmm! Kan man bara skaffa sig en HUND alltså? Det låter nästan för enkelt? Var är haken? 😉
Hmm! Kan man bara skaffa sig en HUND alltså? Det låter nästan för enkelt? Var är haken? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 October 2009, 16:38Hunden har en sträv tunga.
Hunden har en sträv tunga.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 16:44Näeh Bruse. Men KATTEN har en sträv tunga. Vad nu det hade med kalla fötter att göra?
Jenny - haken är att hundar är apkassa på att ha middan klar när man kommer hem...
Näeh Bruse. Men KATTEN har en sträv tunga. Vad nu det hade med kalla fötter att göra?
Jenny - haken är att hundar är apkassa på att ha middan klar när man kommer hem...
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 16:50Manne: Tackar! Det vore sjukt skönt om man fick chansen att smyga med hur mycket man sitter på funbeat om dagarna egentligen... 😀 Hoppas det styr upp sig för dig snart också. 🙂
Jenny: Innebär det här att jag är ägd av dig nu? (H:)
Jessie: Mats v.s. H
Manne: Tackar! Det vore sjukt skönt om man fick chansen att smyga med hur mycket man sitter på funbeat om dagarna egentligen... 😀 Hoppas det styr upp sig för dig snart också. 🙂
Jenny: Innebär det här att jag är ägd av dig nu? (H:)
Jessie: Mats v.s. H
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 16:57Mats,
värma fossingarna då?Mats vs. Hund 1-1 😉
Mats,
värma fossingarna då?
Mats vs. Hund 1-1 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 16:58Håkan: Det kan ju jag också göra. Mats vs. Jycke 2 - 1 😀
Håkan: Det kan ju jag också göra. Mats vs. Jycke 2 - 1 😀
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 17:05Bruse: Jasså? Och i vilket sammanhang är det ett minus?
Jessie: Ok... Men om det är middagen man vill åt, kan man inte bara antingen förlita sig på Felix eller Findus eller gå ut på restaurang alternativt våldgästa sina kompisar/släkt/grannen?
Mats: Ja
Bruse: Jasså? Och i vilket sammanhang är det ett minus?
Jessie: Ok... Men om det är middagen man vill åt, kan man inte bara antingen förlita sig på Felix eller Findus eller gå ut på restaurang alternativt våldgästa sina kompisar/släkt/grannen?
Mats: Ja