Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jenny: Får jag inte ens dreggla lite...? 😉

Jenny, jag kan _försöka_ låta bli om du vill... 🙂

Vi kanske kan hitta en fin liten haklapp som du kan ha på dig? (H)

Jenny: Dyrt skit sånt där ätautande.. men våldgästeri kan jag gå med på.. frågan är bara hur dyrt det blir om man ska våldgästa just Mats.. han bor ju så emrans långt bort?

Jessie: Ok, jag tror jag behöver en liten sammanfattning och förtydligande: du vill alltså ha nån som inte bara värmer dina fötter (fast framförallt som inte under några omständigheter vill massera dem!) utan även lagar middag på kvällen och _inte_ tycker

Nej, jag vet inte heller hur det hör ihop med Mats. Det är ju han som räknar poäng, inte jag? (H)

Jag tror att du har fattat hur det var tänkt, men det låter så.. torftigt när man skriver det sådär rakt på? Får väl återgå till grundtesen i varför man öve

Jessie: Du glömde flirta! (H) Jo, jag förstår vad du menar... Jag tror att när vi har hittat nån som vi vill vara med, så kommer det plötsligt att verka väldigt besynnerligt att tänka vad vi ska "ha honom till". Att leva med en annan person är ju inte som

Jenny, påstod jag att det var negativt? Det var du som lade in den värderingen. Speglar det ditt humör idag?

Jenny: "Hmm! Kan man bara skaffa sig en HUND alltså? Det låter nästan för enkelt? Var är haken?"

Bruse: "Hunden har en sträv tunga."

Ja, men "hake" menade jag nåt som skulle väga emot fördelarna med att helt enkelt skaffa hund i stället för att leta eft

Jenny: Luftboxningen lämnar vi efter uppvärmningen, här är det rejäla mitsar och riktiga människor , dvs mig. 😉 Och armyn är riktigt intressant, med roliga ställningar där vi använder varandras kroppsvikter som belastning. 😀 Två och två, i par, passet i