Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 17:11Jenny: Får jag inte ens dreggla lite...? 😉
Jenny: Får jag inte ens dreggla lite...? 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 17:23Jenny, jag kan _försöka_ låta bli om du vill... 🙂
Jenny, jag kan _försöka_ låta bli om du vill... 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 17:26Vi kanske kan hitta en fin liten haklapp som du kan ha på dig? (H)
Vi kanske kan hitta en fin liten haklapp som du kan ha på dig? (H)
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 17:45Jenny: Dyrt skit sånt där ätautande.. men våldgästeri kan jag gå med på.. frågan är bara hur dyrt det blir om man ska våldgästa just Mats.. han bor ju så emrans långt bort?
Jenny: Dyrt skit sånt där ätautande.. men våldgästeri kan jag gå med på.. frågan är bara hur dyrt det blir om man ska våldgästa just Mats.. han bor ju så emrans långt bort?
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:03Jessie: Ok, jag tror jag behöver en liten sammanfattning och förtydligande: du vill alltså ha nån som inte bara värmer dina fötter (fast framförallt som inte under några omständigheter vill massera dem!) utan även lagar middag på kvällen och _inte_ tycker
Jessie: Ok, jag tror jag behöver en liten sammanfattning och förtydligande: du vill alltså ha nån som inte bara värmer dina fötter (fast framförallt som inte under några omständigheter vill massera dem!) utan även lagar middag på kvällen och _inte_ tycker
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:07Nej, jag vet inte heller hur det hör ihop med Mats. Det är ju han som räknar poäng, inte jag? (H)
Jag tror att du har fattat hur det var tänkt, men det låter så.. torftigt när man skriver det sådär rakt på? Får väl återgå till grundtesen i varför man öve
Nej, jag vet inte heller hur det hör ihop med Mats. Det är ju han som räknar poäng, inte jag? (H)
Jag tror att du har fattat hur det var tänkt, men det låter så.. torftigt när man skriver det sådär rakt på? Får väl återgå till grundtesen i varför man öve
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:18Jessie: Du glömde flirta! (H) Jo, jag förstår vad du menar... Jag tror att när vi har hittat nån som vi vill vara med, så kommer det plötsligt att verka väldigt besynnerligt att tänka vad vi ska "ha honom till". Att leva med en annan person är ju inte som
Jessie: Du glömde flirta! (H) Jo, jag förstår vad du menar... Jag tror att när vi har hittat nån som vi vill vara med, så kommer det plötsligt att verka väldigt besynnerligt att tänka vad vi ska "ha honom till". Att leva med en annan person är ju inte som
Quote from Rasmus Olsson on 6 October 2009, 18:55Jenny, påstod jag att det var negativt? Det var du som lade in den värderingen. Speglar det ditt humör idag?
Jenny, påstod jag att det var negativt? Det var du som lade in den värderingen. Speglar det ditt humör idag?
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:59Jenny: "Hmm! Kan man bara skaffa sig en HUND alltså? Det låter nästan för enkelt? Var är haken?"
Bruse: "Hunden har en sträv tunga."
Ja, men "hake" menade jag nåt som skulle väga emot fördelarna med att helt enkelt skaffa hund i stället för att leta eft
Jenny: "Hmm! Kan man bara skaffa sig en HUND alltså? Det låter nästan för enkelt? Var är haken?"
Bruse: "Hunden har en sträv tunga."
Ja, men "hake" menade jag nåt som skulle väga emot fördelarna med att helt enkelt skaffa hund i stället för att leta eft
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 19:57Jenny: Luftboxningen lämnar vi efter uppvärmningen, här är det rejäla mitsar och riktiga människor , dvs mig. 😉 Och armyn är riktigt intressant, med roliga ställningar där vi använder varandras kroppsvikter som belastning. 😀 Två och två, i par, passet i
Jenny: Luftboxningen lämnar vi efter uppvärmningen, här är det rejäla mitsar och riktiga människor , dvs mig. 😉 Och armyn är riktigt intressant, med roliga ställningar där vi använder varandras kroppsvikter som belastning. 😀 Två och två, i par, passet i