Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 12:00Magnus: Gör det då! 😉
Magnus: Gör det då! 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 12:40Tack för alla "lycka till" från er! (L)
Jag sitter med ett stoooort leende på läpparna just nu, och bara väntar på att det ska bli slutet av nästa vecka när jag får reda på vad min framtid blir. 😀
Fotmassage? - check!
Laga mat? - check!
Toffel på ett
Tack för alla "lycka till" från er! (L)
Jag sitter med ett stoooort leende på läpparna just nu, och bara väntar på att det ska bli slutet av nästa vecka när jag får reda på vad min framtid blir. 😀
Fotmassage? - check!
Laga mat? - check!
Toffel på ett
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 13:04Hmm. Jag känner att jag måste kontra med nåt... *funderar*...
...
...
...
Jag kan snurra (spinning back kick)? 😉
Hmm. Jag känner att jag måste kontra med nåt... *funderar*...
...
...
...
Jag kan snurra (spinning back kick)? 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 13:05Toffel på ett bra sätt skeptisk starlady.
Toffel på ett bra sätt skeptisk starlady.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 13:23Jenny, var det där en kontring? 😀 (Du är skyldig mig näsblod BTW... ;))
Stjärndamen: Ja, jag kan värma fötter... 😀
Jenny, var det där en kontring? 😀 (Du är skyldig mig näsblod BTW... ;))
Stjärndamen: Ja, jag kan värma fötter... 😀
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 13:24säg var och när så säger jag vad
säg var och när så säger jag vad
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 13:33Mats: Ja, vad hade du väntat dig? Sade du inte att du sökte efter nån som:
a) kunde stå ut med dig: check (än så länge i alla fall ;))
b) kunde sätta dig på plats: det fixar jag *lätt* med en välplacerad spinning back kick! 😉Är jag sk
Mats: Ja, vad hade du väntat dig? Sade du inte att du sökte efter nån som:
a) kunde stå ut med dig: check (än så länge i alla fall ;))
b) kunde sätta dig på plats: det fixar jag *lätt* med en välplacerad spinning back kick! 😉
Är jag sk
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 13:50Ja, men alltså... Äsch... (Ta mig f*n om du inte satte mig på plats nu! :D) Och jag hade för mig att du beklagade dig över att du aldrig har fått ge nån näsblod förut nån gång när jag beklagade mig över att jag inte har fått boxas på läääänge...? 🙂
Ja, men alltså... Äsch... (Ta mig f*n om du inte satte mig på plats nu! :D) Och jag hade för mig att du beklagade dig över att du aldrig har fått ge nån näsblod förut nån gång när jag beklagade mig över att jag inte har fått boxas på läääänge...? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 14:31Niklas, vill du ha en kickstart på träningen igen, kom till Lindholmen på fredag! 120 minuter box+army training. Väcker du inte kroppen till liv där, då vetisjutton. 😉
Niklas, vill du ha en kickstart på träningen igen, kom till Lindholmen på fredag! 120 minuter box+army training. Väcker du inte kroppen till liv där, då vetisjutton. 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 15:26Ja du Mats, jag hoppas verkligen att du kommer ur din situation så innerligt.
Jag håller tummarna iaf!(t+)
Ja du Mats, jag hoppas verkligen att du kommer ur din situation så innerligt.
Jag håller tummarna iaf!(t+)