Quote from Rasmus Olsson on 7 October 2009, 08:12d morn!
Får jag be församlingen att inte skriva förrän ikväll, då jag ska vara borta hela arbetsdagen utan tillgång till dator? Blir ju så förskräckligt mycket att läsa ikapp.
Gör inget som jag skulle vilja göra. Uppfattat?!
d morn!
Får jag be församlingen att inte skriva förrän ikväll, då jag ska vara borta hela arbetsdagen utan tillgång till dator? Blir ju så förskräckligt mycket att läsa ikapp.
Gör inget som jag skulle vilja göra. Uppfattat?!
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 08:17Niklas: Du glömde att jag numera äger Mats. Så HANDS OFF!!!
Bruse: Jag LOOOOOOVAR!!! *håller fingrarna korsade bakom ryggen* ;-P
dmorn btw... 🙂
Niklas: Du glömde att jag numera äger Mats. Så HANDS OFF!!!
Bruse: Jag LOOOOOOVAR!!! *håller fingrarna korsade bakom ryggen* ;-P
dmorn btw... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 08:39Just det Mats är utlånad till Jenny på obestämd tid. Ryktet går att han har fått ett elhallsband som används flitigt när han gör fel.
Just det Mats är utlånad till Jenny på obestämd tid. Ryktet går att han har fått ett elhallsband som används flitigt när han gör fel.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 08:48kyss i nacken,,,massage och frukost på sängen...
kyss i nacken,,,massage och frukost på sängen...
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 08:48kyss i nacken,,,massage och frukost på sängen...
kyss i nacken,,,massage och frukost på sängen...
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 09:02Niklas: Du får det att låta så illa... (#)
Edit: Nu har Magnus också vaknat! dmorn lilla vän! 🙂
😉
Niklas: Du får det att låta så illa... (#)
😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 09:15d morn alles! Vaknade precis av ösregnet mot takfönstren... Rätt skönt sätt att vakna på faktiskt! 🙂
Hoppas att ni alla får en underbar dag, och att Bruse har massor att läsa ikapp ikväll... 😀
d morn alles! Vaknade precis av ösregnet mot takfönstren... Rätt skönt sätt att vakna på faktiskt! 🙂
Hoppas att ni alla får en underbar dag, och att Bruse har massor att läsa ikapp ikväll... 😀
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 09:18dmorn! Idag står en heldag med hästflytt på schemat. Min Liten ska bli en äkta Dalahäst och flytta minst 15 mil närmare matte. 🙂
Om nu bara den emlans chauffören (lyxar till det idag, så en kompis får köra) hittar hit snart så att vi kommer iväg nån gå
dmorn! Idag står en heldag med hästflytt på schemat. Min Liten ska bli en äkta Dalahäst och flytta minst 15 mil närmare matte. 🙂
Om nu bara den emlans chauffören (lyxar till det idag, så en kompis får köra) hittar hit snart så att vi kommer iväg nån gå
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 09:20Gött Jessie! Var har du haft hästen hittills om den inte blir dalahäst förens nu?
Edit: Lycka till med rapportskrivandet också. :D(t+) Man jobbar väl alltid bäst under press...? Eller?
Gött Jessie! Var har du haft hästen hittills om den inte blir dalahäst förens nu?
Edit: Lycka till med rapportskrivandet också. :D(t+) Man jobbar väl alltid bäst under press...? Eller?
Quote from Åsa Tysklind on 7 October 2009, 09:21Ny dag.
Redan en kopp kaffe. Blir en lung dag på jobbet hoppas jag för i kväll åker jag på semester till tland en sväng vad skönt det ska bli att komma bort.
Bara göra sådant man tycker om att göra.Ha en bra dag!
Ny dag.
Redan en kopp kaffe. Blir en lung dag på jobbet hoppas jag för i kväll åker jag på semester till tland en sväng vad skönt det ska bli att komma bort.
Bara göra sådant man tycker om att göra.
Ha en bra dag!