Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon 🙂

Nästan fullt på kontoret, idag kändes det som att det var dags för vårstädning i bostadsområdet och få bort gruset.

Förvånansvärt pigg idag (även om det var rätt segt i morse). Kom med en rätt bra pendel trots urkörningen vid Huddinge/Stuvsta. De säger att det kanske kommer hålla i sig resten av veckan med reducerad trafik. Nu när de inte kan skylla på vädret så håller

En ofrivillig sovmorgon på morgonen är inte vad man vill börja det nya jobbåret med...
Men å andra sidan hann jag inte bli hungrig innan det var dags för lunch idag. Nu måste dygnet vridas rätt igen.

God morgon! Det har varit två tunga mornar nu när klockan har ringt, men man kommer så sakteliga in i det hela igen. Är glad att jag inte är en av dem som pendlar mellan Eskilstuna och Stockholm för då hade man antagligen fått långa dagar pga den fina jär

God morgon! 😀
Oförskämt morgonpigg som jag är så har det varit plättelätt att falla in i morgonrutinerna igen trots 17 dagars "ledighet". Skönt att vara tillbaka på jobbet och slippa packa, bära, packa, pussla in kartonger i kombin, packa, köra alldeles

God morgon eller nåt.
Är väl lite sent för det men det är väl en definitionsfråga 🙂
Sitter seg på jobbet och kommer liksom aldrig riktigt igång.. Hur länge är det kvar till påskledigheten? (#)

13 veckor.....

God Morgn!

Godmorgon Helena!! 😀 (t+)

Godmorgon alla singlar, önskar er en toppen onsdag.
Själv börjas dagen med ett Yogapass.