Quote from Funbeat user on 12 December 2013, 17:51Hi hi 🙂
Äter frukost mellan nattpassen, tycker inte att jag hinner så mycket mer än det innan jag ska åka till det sjuka huset igen. Nå ja, lite tvätt kanske, några mejl och disk ska hinnas med men först den sista kaffeslurken till lussekatterna 🙂
Hi hi 🙂
Äter frukost mellan nattpassen, tycker inte att jag hinner så mycket mer än det innan jag ska åka till det sjuka huset igen. Nå ja, lite tvätt kanske, några mejl och disk ska hinnas med men först den sista kaffeslurken till lussekatterna 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 07:45Glad Luciamorgon!
Glad Luciamorgon!
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 07:51Glad Lucia & lycka till på fredag den 13:e! Vi får väl hoppas att det inte blir en massa stearin- och brandrelaterade olyckor idag... Känns som en dålig idé att kombinera de två dagarna till en. 🙂
Glad Lucia & lycka till på fredag den 13:e! Vi får väl hoppas att det inte blir en massa stearin- och brandrelaterade olyckor idag... Känns som en dålig idé att kombinera de två dagarna till en. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 17:40God Morgon så här sent från mig men nu börjar min "dag".
Bland det sista jag gjorde på det sjuka huset i morse var att sätta på våra två TV på ganska hög volym öppna dörrarna till patientsalarna. Lussekatt till frukost 😀
God Morgon så här sent från mig men nu börjar min "dag".
Bland det sista jag gjorde på det sjuka huset i morse var att sätta på våra två TV på ganska hög volym öppna dörrarna till patientsalarna. Lussekatt till frukost 😀
Quote from Funbeat user on 16 December 2013, 06:58Gomorron!
Idag undrar jag vad det är för poäng med att sova tidigt när man ändå är trött som en gnu på morgonen???
Hejdå två timmar av mitt liv jag aldrig får tillbaka.... (#)
Gomorron!
Idag undrar jag vad det är för poäng med att sova tidigt när man ändå är trött som en gnu på morgonen???
Hejdå två timmar av mitt liv jag aldrig får tillbaka.... (#)
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 08:11Himlen börjar ljusna och det lyser fint i många fönster utanför fönstret på pendeln, ni får ha en bra lördag. Jag är på väg till sängen.
Himlen börjar ljusna och det lyser fint i många fönster utanför fönstret på pendeln, ni får ha en bra lördag. Jag är på väg till sängen.
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 10:37god morgon
god morgon
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 10:57God morgon Helena!
😀
God morgon Helena!
😀
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 11:10Men åh, nu blev jag glad! God morgon Helena!
Som återvändare till singelgruppen för någon månad sen ramlade jag över tråden där det stod vad som hänt dig, och har undrat, men inte velat fråga, hur det har gått för dig. Kul att se dig här igen! (t+)
Men åh, nu blev jag glad! God morgon Helena!
Som återvändare till singelgruppen för någon månad sen ramlade jag över tråden där det stod vad som hänt dig, och har undrat, men inte velat fråga, hur det har gått för dig. Kul att se dig här igen! (t+)
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 13:16Oh Hej Helena!
Kul att höra ifrån dig.
Oh Hej Helena!
Kul att höra ifrån dig.