Quote from Funbeat user on 14 November 2013, 08:50God Morgon, lite strul för mig men nu är jag på jobbet och det är snart dags för fika. Jag behöver vinterskor, det var halkigt på sina ställen på väg ner till stationen och på bron över järnvägen var det halt av fukten.
Ha en fin dag 🙂
God Morgon, lite strul för mig men nu är jag på jobbet och det är snart dags för fika. Jag behöver vinterskor, det var halkigt på sina ställen på väg ner till stationen och på bron över järnvägen var det halt av fukten.
Ha en fin dag 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2013, 09:21Skulle också behöva nya vinterskor. Vi får väl ta en tur i affärerma vid tillfälle Camilla.
Skulle också behöva nya vinterskor. Vi får väl ta en tur i affärerma vid tillfälle Camilla.
Quote from Funbeat user on 15 November 2013, 06:14Godmorgon! Varför är det så svårt att ta sig upp ur sängen på morgonen?? 30 min sen klockan ringde och jag har ännu inte gått upp. UPP Annelie!!
Godmorgon! Varför är det så svårt att ta sig upp ur sängen på morgonen?? 30 min sen klockan ringde och jag har ännu inte gått upp. UPP Annelie!!
Quote from Funbeat user on 15 November 2013, 06:38Men kom igen, upp med dig!! Hur svårt kan det vara? 🙂
Själv är på jobbet sen så där 20 minuter tillbaka. Extraherar DNA från musbiopsier för fulla muggar. Jag vet hur man roar sig...
Men kom igen, upp med dig!! Hur svårt kan det vara? 🙂
Själv är på jobbet sen så där 20 minuter tillbaka. Extraherar DNA från musbiopsier för fulla muggar. Jag vet hur man roar sig...
Quote from Funbeat user on 15 November 2013, 09:56Berit, vad är väl en bal på slottet mot ditt arbete...... 🙂
Ledig, har ätit frukost och laddar inför dagens löppass. Benen är lite stumma efter badmintonen i går, vet inte hur jag spelar men jag är stel på insidan av vänster underben. Det blir till at
Berit, vad är väl en bal på slottet mot ditt arbete...... 🙂
Ledig, har ätit frukost och laddar inför dagens löppass. Benen är lite stumma efter badmintonen i går, vet inte hur jag spelar men jag är stel på insidan av vänster underben. Det blir till at
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 09:15Tillbaka på jobbet efter en lång och trevlig helg i släkt och vänners sällskap= sann lycka 🙂
Tillbaka på jobbet efter en lång och trevlig helg i släkt och vänners sällskap= sann lycka 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2013, 16:58God Morgon, tänkt att frukosten smakar gott när på dygnet jag än äter den.
Hoppas natten blir lugnare än den förra, Anna som jag jobbar med fyller år så jag ska ha med en present till henne. Party vid midnatt BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smile
God Morgon, tänkt att frukosten smakar gott när på dygnet jag än äter den.
Hoppas natten blir lugnare än den förra, Anna som jag jobbar med fyller år så jag ska ha med en present till henne. Party vid midnatt BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smile
Quote from Funbeat user on 25 November 2013, 09:39God Morgon!
Tillbaka på kontoret efter en intensiv helg, härligt att vara ute i skärgården på hösten och härlig gemenskap gav mig styrka. Jag undrade var alla människor kom ifrån på pendeln i morse........
God Morgon!
Tillbaka på kontoret efter en intensiv helg, härligt att vara ute i skärgården på hösten och härlig gemenskap gav mig styrka. Jag undrade var alla människor kom ifrån på pendeln i morse........
Quote from Funbeat user on 27 November 2013, 08:09Ledig dag som kommer att tillbringa på Spa i trevligt sällskap, kommer troligen att se ut som ett russin i kväll men jag ser fram emot att strosa omkring i morgonrock en hel dag 🙂
Ledig dag som kommer att tillbringa på Spa i trevligt sällskap, kommer troligen att se ut som ett russin i kväll men jag ser fram emot att strosa omkring i morgonrock en hel dag 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 11:29Räknas det som gomorron om man vaknar 11.15?? 😮
Räknas det som gomorron om man vaknar 11.15?? 😮