Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Absolut Nina, god morgon på dig 😉

God morgon! 🙂

God Dag!

Tyckte jag mådde lite bättre i går kväll men i vette 17...... Nåväl, dagen får utvisa detta.
Läser om Nelson Mandelas liv, vilken kämpe! En fantastisk människa finns inte längre, jag hoppas han kan fortsätta att inspirera många människor till at

Lite ljusare när jag klev upp av snön utanför, det är knappt så det täcker gräset men ändå. Ha en bra lördag, själv tänker jag fortsätta kurera min förkylning annars ta det lugnt 🙂

God morgon alla singlar, här i tokstan faller snön vackert, önskar den kunde få ligga kvar.

Goood morgon!
Helt crazy natt, var på midnattsvisningen av ny Hobbit-filmen, så sov mellan 1800-2300, gick på bio, kom hem 0300 och sov i 2,5 timme till. Kommer vara ett vrak på jobbet idag 😀

Morrn!
Men roligt hoppas jag att det var Henrik. 🙂

Appappapp! Inga spoilers! Jag ska se filmen imorgon. 😀

Ja det var helt okej, lät dock på många som dom var missnöjda efteråt, men ungdomar är ju inte nöjd över något nu för tiden 😉

Förlåt, kan inte låta bli att spoila: http://cdn.discourse.org/uploads/meta_discourse/1885/42a57a3684325b55.jpg

Inga spoilers nej! Ser ut som jag måste vänta till den 30:e innan den har premiär här... (#)