Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 12:09Absolut Nina, god morgon på dig 😉
Absolut Nina, god morgon på dig 😉
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 16:24God morgon! 🙂
God morgon! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 10:13God Dag!
Tyckte jag mådde lite bättre i går kväll men i vette 17...... Nåväl, dagen får utvisa detta.
Läser om Nelson Mandelas liv, vilken kämpe! En fantastisk människa finns inte längre, jag hoppas han kan fortsätta att inspirera många människor till at
God Dag!
Tyckte jag mådde lite bättre i går kväll men i vette 17...... Nåväl, dagen får utvisa detta.
Läser om Nelson Mandelas liv, vilken kämpe! En fantastisk människa finns inte längre, jag hoppas han kan fortsätta att inspirera många människor till at
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 10:03Lite ljusare när jag klev upp av snön utanför, det är knappt så det täcker gräset men ändå. Ha en bra lördag, själv tänker jag fortsätta kurera min förkylning annars ta det lugnt 🙂
Lite ljusare när jag klev upp av snön utanför, det är knappt så det täcker gräset men ändå. Ha en bra lördag, själv tänker jag fortsätta kurera min förkylning annars ta det lugnt 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 05:55God morgon alla singlar, här i tokstan faller snön vackert, önskar den kunde få ligga kvar.
God morgon alla singlar, här i tokstan faller snön vackert, önskar den kunde få ligga kvar.
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 05:48Goood morgon!
Helt crazy natt, var på midnattsvisningen av ny Hobbit-filmen, så sov mellan 1800-2300, gick på bio, kom hem 0300 och sov i 2,5 timme till. Kommer vara ett vrak på jobbet idag 😀
Goood morgon!
Helt crazy natt, var på midnattsvisningen av ny Hobbit-filmen, så sov mellan 1800-2300, gick på bio, kom hem 0300 och sov i 2,5 timme till. Kommer vara ett vrak på jobbet idag 😀
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 08:19Morrn!
Men roligt hoppas jag att det var Henrik. 🙂
Morrn!
Men roligt hoppas jag att det var Henrik. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 10:26Appappapp! Inga spoilers! Jag ska se filmen imorgon. 😀
Appappapp! Inga spoilers! Jag ska se filmen imorgon. 😀
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 14:11Ja det var helt okej, lät dock på många som dom var missnöjda efteråt, men ungdomar är ju inte nöjd över något nu för tiden 😉
Förlåt, kan inte låta bli att spoila: http://cdn.discourse.org/uploads/meta_discourse/1885/42a57a3684325b55.jpg
Ja det var helt okej, lät dock på många som dom var missnöjda efteråt, men ungdomar är ju inte nöjd över något nu för tiden 😉
Förlåt, kan inte låta bli att spoila: http://cdn.discourse.org/uploads/meta_discourse/1885/42a57a3684325b55.jpg
Quote from Funbeat user on 12 December 2013, 14:45Inga spoilers nej! Ser ut som jag måste vänta till den 30:e innan den har premiär här... (#)
Inga spoilers nej! Ser ut som jag måste vänta till den 30:e innan den har premiär här... (#)