Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska direkt erkänna att jag inte farit omkring sådär otroligt mycket mellan de olika stadsdelarna i stockholm, men hur långa sträckor pratar vi om egentligen? Cykla är inget alternativ eller? När ni börjar prata om restider upp mot en timme så undrar m

Jodå, cykelalternativet finns någonstans i bakhuvudet... Jag bor inte i centrala Stockholm utan ute i förorten söder om stan och har ca 19 km till jobbet, så cykel är definitivt ett alternativ - även om jag inte ser fram emot att cykla i just innerstan. F

Nä, cykla är inget alternativ - inte i det här vädret, ingen hjälm, lämna och hämta på dagis och förresten är den inlämnad för punka, men jag hade ändå inte cyklat fyra mil t.o.r. med dator och ombyte och handduk. Det lämnar jag till andra masochister 😉

För mig kommer det bli buss 607 till danderyd och sedan tunnelbana till skanstull

Kalle, 2,7 mil är ok före ett kvällspass eller efter ett dagpass men inte före och efter ett nattpass på 10 timmar. Jag åker pendel och jag är glad att jag ska vara tillbaka på det sjuka huset först nästa onsdag kväll.

Hörde nu i kväll att du Kat och an

Ja, hallelujah! Försökt lösa morgonschemat och vilken tid jag behöver göra saker för att komma till jobbet (och hur tidigt vi behöver går upp...). Nu kan vi stressa som en vanlig morgon 🙂

Aha, ja är det såna avstånd och arbetsbetingelser hade inte jag heller cyklat. Inte som det "normala" färdsättet. Bil och Stockholm går bort också med köer och parkeringspriser. Följaktligen är det bara kollektivt kvar då, tufft läge.

Ny dag, nya möjligheter!

Solen skiner över huvudstaden, önskar er alla en bra dag.

God morgon mina sockertoppar!

Första gången på veckan jag fick en pendel utan strul, woohoo!
Och första dagen med minusgrader ute, så snart har vi äntligen snön här.

http://open.spotify.com/track/0X5AlhZuECn39CfLlSiQSZ (Förutom säsongen då :D)

Morrn! Vad skönt utan strulet Henrik. 🙂

Blev glad av minusgraderna i morse. Hoppas det håller i sig. 😀