Quote from Funbeat user on 11 November 2013, 08:55Morrn!
Fler som sovit dåligt ser jag. Me to. För min del har det varit för varmt inatt, trots öppet fönster. Fast det blir ju det med några pälsklädda sängvärmare. 🙂Trist med tanden Jonas. Henrik, går det inte att kliva av?
Morrn!
Fler som sovit dåligt ser jag. Me to. För min del har det varit för varmt inatt, trots öppet fönster. Fast det blir ju det med några pälsklädda sängvärmare. 🙂
Trist med tanden Jonas. Henrik, går det inte att kliva av?
Quote from Funbeat user on 11 November 2013, 12:35Dom får inte riktigt öppna dörrarna om dom inte är framme på stationen.
Dom får inte riktigt öppna dörrarna om dom inte är framme på stationen.
Quote from Funbeat user on 11 November 2013, 12:58Taskit läge. Hoppas du inte blev sittande allt för länge. 🙂
Taskit läge. Hoppas du inte blev sittande allt för länge. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2013, 15:18God Morgon!
Jag har sovit gott och det behövdes efter helgens nätter. Det var inte för mycket att göra men när flera patienter är stökiga så blir det jobbigt på att annat sätt.
God Morgon!
Jag har sovit gott och det behövdes efter helgens nätter. Det var inte för mycket att göra men när flera patienter är stökiga så blir det jobbigt på att annat sätt.
Quote from Funbeat user on 12 November 2013, 06:56Fast idag igen, igår var det 30 minuter. Väntar med spänning på vad dagens resultat blir 😀
Fast idag igen, igår var det 30 minuter. Väntar med spänning på vad dagens resultat blir 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2013, 07:13God morgon! Till skillnad från Henrik lyckades jag ta mig till jobbet innan pendeltågen stannade... Fick nöja mig med ståplats på tåget för det var fullt med folk, men det kan jag stå ut med. I alla fall bättre än att inte komma någonstans alls. Hoppas du
God morgon! Till skillnad från Henrik lyckades jag ta mig till jobbet innan pendeltågen stannade... Fick nöja mig med ståplats på tåget för det var fullt med folk, men det kan jag stå ut med. I alla fall bättre än att inte komma någonstans alls. Hoppas du
Quote from Funbeat user on 12 November 2013, 07:34Henrik,
Idag lär du nog få vänta om du skall söder eller norr om T-centralen. Urspårat godstång någonstans mellan södra station och centralen om jag förstod det rätt.
Henrik,
Idag lär du nog få vänta om du skall söder eller norr om T-centralen. Urspårat godstång någonstans mellan södra station och centralen om jag förstod det rätt.
Quote from Funbeat user on 12 November 2013, 07:44Ja det tog 40 min extra idag att ta sig till jobbet, skulle till södra stationen, så fick ta tunnelbana från centralen. Tur man har ett jobb där man kan komma och gå som man vill.
Ja det tog 40 min extra idag att ta sig till jobbet, skulle till södra stationen, så fick ta tunnelbana från centralen. Tur man har ett jobb där man kan komma och gå som man vill.
Quote from Funbeat user on 12 November 2013, 07:55God morgon.
Kesofrukost vid skrivbordet på jobbet efter ett styrketräningspass
God morgon.
Kesofrukost vid skrivbordet på jobbet efter ett styrketräningspass
Quote from Funbeat user on 12 November 2013, 08:26Ja det är skönt att ha ett sånt jobb Henrik.
Härligt Patrik. Önskar jag kunde säga detsamma om träningen men, men, den kommer nog igång den också.
Ja det är skönt att ha ett sånt jobb Henrik.
Härligt Patrik. Önskar jag kunde säga detsamma om träningen men, men, den kommer nog igång den också.