Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 07:39Ny vecka, nya möjligheter 🙂
Lite skön träningsvärk i mage, triceps och hals.
Solsken idag, God Morgon!
Ny vecka, nya möjligheter 🙂
Lite skön träningsvärk i mage, triceps och hals.
Solsken idag, God Morgon!
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 08:09God morgon
Camilla tränings värk i hals?
God morgon
Camilla tränings värk i hals?
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 09:12Jag tror att det är av chrunches, annars vet jag inte vad det kan vara av.
Kan lägga till skön träningsvärk vid bröstbenet och oskön träningsvärk i rumpan (hallo trappor 😉 )
Jag tror att det är av chrunches, annars vet jag inte vad det kan vara av.
Kan lägga till skön träningsvärk vid bröstbenet och oskön träningsvärk i rumpan (hallo trappor 😉 )
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 10:37Det är från crunches. Vanligtvis så är man alldeles för svag på framsidan av halsen medans man är stark i nacken. Vid crunches så aktiveras de svaga musklerna på framsidan. Det går över med tiden.
Det är från crunches. Vanligtvis så är man alldeles för svag på framsidan av halsen medans man är stark i nacken. Vid crunches så aktiveras de svaga musklerna på framsidan. Det går över med tiden.
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 05:38Morrn morrn 🙂
Morrn morrn 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 07:43God morgon!
Frukost strax och en hel ledig dag att njuta av 🙂
En toppendag till alla toppensinglar 😉
God morgon!
Frukost strax och en hel ledig dag att njuta av 🙂
En toppendag till alla toppensinglar 😉
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 08:00Morrn Heff! 😀
Edit säger godmorgon till Camilla också 🙂
Morrn Heff! 😀
Edit säger godmorgon till Camilla också 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 08:41Lite glad en ett besök på vågen (inga megaframsteg men på väg åt rätt håll) gjorde att dagens början känns bra, ska till optiker med kompis nr två för att kolla på bågar och sen lunchar vi. Träning i em, bra plan för min lediga dag.
God Morgon!
Lite glad en ett besök på vågen (inga megaframsteg men på väg åt rätt håll) gjorde att dagens början känns bra, ska till optiker med kompis nr två för att kolla på bågar och sen lunchar vi. Träning i em, bra plan för min lediga dag.
God Morgon!
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 09:09God morgon, ovanligt stel och seg idag! Det är också skön känsla i kroppen 😉
God morgon, ovanligt stel och seg idag! Det är också skön känsla i kroppen 😉
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 08:55Fredag och dags för jobb för min del, dvs sova hela em för att orka jobba 10 timmar.
Ha en fin dag 🙂
Fredag och dags för jobb för min del, dvs sova hela em för att orka jobba 10 timmar.
Ha en fin dag 🙂