Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 12:27Lååångt efter min egen (och alla andras?) goda morgon, men jag kan inte låta bli att tycka att både Ninas och Stefans morgnar låter mysiga. Som att ni fått lite mer tid över i era livspussel just idag? 🙂 Själv har jag fullt upp idag och hinner liksom in
Lååångt efter min egen (och alla andras?) goda morgon, men jag kan inte låta bli att tycka att både Ninas och Stefans morgnar låter mysiga. Som att ni fått lite mer tid över i era livspussel just idag? 🙂 Själv har jag fullt upp idag och hinner liksom in
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 09:02God morgon! Trots måndag känner jag mig så himla glad. Har så många roliga grejer inplanerade framöver. Så började jag så smått julpynta igår... (diskret - håller annars hårt på att julen åker fram första advent)
God morgon! Trots måndag känner jag mig så himla glad. Har så många roliga grejer inplanerade framöver. Så började jag så smått julpynta igår... (diskret - håller annars hårt på att julen åker fram första advent)
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 09:22God Morgon!
En nostalgitripp till min gamla arbetsplats nära det sjuka huset, lite kul att se vilka förändringar de har gjort och träffa gamla bekanta som jag har kämpat tillsammans med på den fackliga sidan 🙂
God Morgon!
En nostalgitripp till min gamla arbetsplats nära det sjuka huset, lite kul att se vilka förändringar de har gjort och träffa gamla bekanta som jag har kämpat tillsammans med på den fackliga sidan 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 08:44God Morgon!
Ska på medarbetarsamtal med chefen och sen hem och sova för att jobba i natt. Utanför fönstret känns det väldigt höstigt men solen kanske tittar fram.
God Morgon!
Ska på medarbetarsamtal med chefen och sen hem och sova för att jobba i natt. Utanför fönstret känns det väldigt höstigt men solen kanske tittar fram.
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 15:58Jag säger god morgon nu 🙂 Lite kort sömn men kan inte tvinga mig till att sova. Jag hann se lite solsken i alla fall.
Nu blir det påtår och sen träffa några vänner innan det är dags att åka till jobbet.
Jag säger god morgon nu 🙂 Lite kort sömn men kan inte tvinga mig till att sova. Jag hann se lite solsken i alla fall.
Nu blir det påtår och sen träffa några vänner innan det är dags att åka till jobbet.
Quote from Funbeat user on 2 November 2013, 05:59God morgon 🙂
God morgon 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2013, 08:34God morgon! Idag ska jag tända ett ljus för mamma. Sedan ska jag träffa bästa vännen (L) Hoppas ni får en fin Alla Helgona.
God morgon! Idag ska jag tända ett ljus för mamma. Sedan ska jag träffa bästa vännen (L) Hoppas ni får en fin Alla Helgona.
Quote from Funbeat user on 2 November 2013, 09:21God morgon!
Ha en fin Alla Helgona du med Katarina 🙂
Och alla andra 🙂
God morgon!
Ha en fin Alla Helgona du med Katarina 🙂
Och alla andra 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2013, 09:47God Morgon! Det verkar bli solsken.
Idag blir det en joggingrunda, i eftermiddag middag med syskon och respektive innan vi ska till Berwaldhallen och lyssna på Ola Salos rockopera http://berwaldhallen.ebiljett.nu/Home/tickets/690/False
Om du inte är p
God Morgon! Det verkar bli solsken.
Idag blir det en joggingrunda, i eftermiddag middag med syskon och respektive innan vi ska till Berwaldhallen och lyssna på Ola Salos rockopera http://berwaldhallen.ebiljett.nu/Home/tickets/690/False
Om du inte är p
Quote from Funbeat user on 2 November 2013, 09:58Idag ska jag rida fast det gör ont. Åt helvete med att bry sig om sånt bjäfs, skulle jag göra det kan jag ju lika gärna gräva en grop, kliva ner i den och hoppas att de som faktiskt älskar mig har vett att skotta igen den. Sådeså.
Hoppas alla andra får e
Idag ska jag rida fast det gör ont. Åt helvete med att bry sig om sånt bjäfs, skulle jag göra det kan jag ju lika gärna gräva en grop, kliva ner i den och hoppas att de som faktiskt älskar mig har vett att skotta igen den. Sådeså.
Hoppas alla andra får e