Quote from Fredric Lagerström on 19 October 2013, 10:17Absolut!
Andra kannan kaffe på g här. (H)
Absolut!
Andra kannan kaffe på g här. (H)
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 11:44Godmorgon! Härligt att vakna med träningsvärk så man knappt kommer ur sängen. Det var länge sen sist.
Godmorgon! Härligt att vakna med träningsvärk så man knappt kommer ur sängen. Det var länge sen sist.
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 12:33Godmorgon, jag är riktigt glad över att jag släpade mig upp ur sängen för att sätta mig på min MTB ute i Änggårdsbergen. Riktigt vackert ute nu och det blev lite av en mysrunda.
Godmorgon, jag är riktigt glad över att jag släpade mig upp ur sängen för att sätta mig på min MTB ute i Änggårdsbergen. Riktigt vackert ute nu och det blev lite av en mysrunda.
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 12:47Åh, vad härligt med MTB-cykling i det här höstvädret! 🙂 Jag har visst tappat cyklingen helt, så det har inte blivit någon tur bland gula löv alls i år. :/
Åh, vad härligt med MTB-cykling i det här höstvädret! 🙂 Jag har visst tappat cyklingen helt, så det har inte blivit någon tur bland gula löv alls i år. :/
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 12:49Änggårdsbergen är härligt ställe att dra ut på MTB runda.
För egen del blev det cykel cross på banan i Slottsskogen
Änggårdsbergen är härligt ställe att dra ut på MTB runda.
För egen del blev det cykel cross på banan i Slottsskogen
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 07:53Morrn alla vackra singlar, hoppas ni får en bra söndag.
Morrn alla vackra singlar, hoppas ni får en bra söndag.
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 07:55Det samma det samma 🙂
Det samma det samma 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 08:54SOL!
SOL!
Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 10:26Och värme 😀
12 grader hemma i Kallhäll.
Och värme 😀
12 grader hemma i Kallhäll.
Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 11:07Här blåser det! Fast rätt varmt =)
Här blåser det! Fast rätt varmt =)