Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 13:32Det är tydligen franska vindar från Paris 😉
Det är tydligen franska vindar från Paris 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 04:56God morgon!
Typiskt att sena hockeykvällar ska infalla med tidiga arbetsdagar. Känns som att det kommer att bli en lång dag idag. 🙂
God morgon!
Typiskt att sena hockeykvällar ska infalla med tidiga arbetsdagar. Känns som att det kommer att bli en lång dag idag. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 05:08God morgon!
Idag är det fredag... Igen... Vart tar veckorna vägen!?
God morgon!
Idag är det fredag... Igen... Vart tar veckorna vägen!?
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 07:49Godmorgon! Vaknade vid 1 i natt och låg nog vaken till 3. Så idag är jag trött 🙁
Godmorgon! Vaknade vid 1 i natt och låg nog vaken till 3. Så idag är jag trött 🙁
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 08:04Ledig god morgon.
Tror det blir en bra dag idag, lunchdate, handla, badhus med grabben, fredagsmys. Vad mer kan man önska =) God fredag på er söthögar!
Ledig god morgon.
Tror det blir en bra dag idag, lunchdate, handla, badhus med grabben, fredagsmys. Vad mer kan man önska =) God fredag på er söthögar!
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 07:13God morgon!
Vem är det som bokar tvättid kl. 7 varje lördagmorgon i mitt namn??
Nåja, rätt mysigt med mörk helgmorgon ändå. På med kaffet bara! 🙂
God morgon!
Vem är det som bokar tvättid kl. 7 varje lördagmorgon i mitt namn??
Nåja, rätt mysigt med mörk helgmorgon ändå. På med kaffet bara! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 08:56Det är inte jag 🙂
God morgon!
Det är inte jag 🙂
God morgon!
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 09:02Ok, vad bra Stefan! Jag misstänkte faktiskt dig litegrann... 🙂
Men i fortsättningen kommer någon definitivt boka in shopping på Ica Maxi kl. 8 på lördagmorgnar! Soft ju.
Ok, vad bra Stefan! Jag misstänkte faktiskt dig litegrann... 🙂
Men i fortsättningen kommer någon definitivt boka in shopping på Ica Maxi kl. 8 på lördagmorgnar! Soft ju.
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 09:04Godmorgon! Men Nina - varför så tidigt?
Jag ligger fortfarande kvar i sängen och drar mig. Funderar på att gå
Godmorgon! Men Nina - varför så tidigt?
Jag ligger fortfarande kvar i sängen och drar mig. Funderar på att gå
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 09:25Förstod att jag skulle bli misstänkt - bättre att förekomma än förekommas 🙂
Morgonen är härlig! Har redan handlat (dock ej på ICA Maxi) och är nu på gymmet. Skön start på dagen!
Förstod att jag skulle bli misstänkt - bättre att förekomma än förekommas 🙂
Morgonen är härlig! Har redan handlat (dock ej på ICA Maxi) och är nu på gymmet. Skön start på dagen!