Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Du är välkomnen! Ev kan det kollidera m ett möte som jag inte fått kallelse till än.

Gooood mooooorning ! Inte ofta jag skriver här med ett leende. 🙂 Men är det älgjakt så kan det mesta hända. Puss på er alla vackra singlar.

Go Morgon 🙂

God Morgon! Vi vill gå hem och sova, får skjuts en bit på vägen för pendeln går inte som den brukar.....

Det som är nackdelen med att ha jaktmarken norrut, man får sitta inne medans ni från södra sverige åker ut på jakt nu 😀

God morgon! Önskar jag startar dagen så här oftare. En kopp te i sängen och gott om tid tills jag ska iväg.

God morgon på er.
Kaffet är på gång och idag blir det att ta sig en sväng med cykel crossen.

God morgon myspluttar! Idag är vädret underbart!

God morgon å här ligger jag och drömmer om jobb stress och inte hinna äta. Det är nog gårdagens totalt avsaknad av aptit som knorrade i magen. Det är högst ovanligt men med migränliknande huvudvärk så blev det så.

Ja verkligen.. Nu är frullen nerstoppad längst ner i magen! toppat med kaffe gjort med den varligaste hand en morgon kan erbjuda! Tittar ut i solen och ser att herr nattfrost varit generös med glitter på jordens alla ting! Nu gäller det att välja klokt va