Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God regnmorgon, perfekt när jag ska träna...... eller nåt åt det hållet.

Ska till frisören också och planera mer för Blidöhelgen.

Edit påpekar att jag är tacksam att jag slapp p-eländet när jag skulle hem i går morse.

Vilken kanonmorgon! Kom på när vi var vid dagis att jag glömt datorn hemma. Gick hem i det vackra vädret och hämtade dator samt bytte till gummistövlar... Småspringer till pendeln. Det var lite onödigt. Stopp i trafiken som ni redan kommit fram till. Pend

Fick nästan bada idag på morgonen.
Tog cykeln till jobbet som vanligt och såg att det stod lite vatten i en cykeltunnel. Det brukar inte vara så djupt oftast bara ~10cm så jag väljer att cykla igenom. Det var djupare än vanligt, tippar på att det var ung

Ringde SL och de sa att det kunde ta veckor innan problemet var löst... Blir till att få lite längre resväg till och från jobbet ett tag då *suck* 🙁

Jag är glad att jag inte åker pendel till jobbet. Hoppas det kommer att gå relativt smidigt Katarina.

När jag ringde dit tyckte han att jag skulle åka till Fruängen och sedan buss, eller till Telefonplan, buss, pendel vid Älvsjö. Det skulle ta ca 49 min. Jaha sa jag, vad tar det om jag åker från Rågsved då. 35 min... Skönt ändå att de meddelar den snabbas

Bra att det finns alternativa vägar för dig att välja mellan. Såg ju ut att vara knökfullt i morse vid Telefonplan.

Nu vet jag ju inte var du jobbar, Katarina, men tänkte nämna buss 726 i alla fall, ifall du kanske inte kollat upp den. Huddinge station till Fridhemsplan, utan alltför många stopp däremellan. Blir nog mitt val i morgon bitti.

Själv sitter jag just nu p

Tack för tipset men den vägen tog nog längst tid 🙂 Jobbar vid Centralen.

Aj då, då var det inte mycket till tips jag kom med... Glöm 726:an! 🙂 För mig funkar den hyfsat, och jag får till och med lite sovmorgon, eftersom första bussen inte går förrän 06:10.