Quote from Funbeat user on 1 May 2014, 16:24Ja, nu på seneftermiddagen är det ganska fint här också. Men det var faktiskt snö som föll i morse, även om den såklart inte låg kvar på marken. På landet (närmare Nyköping) var det blåsigt och kallt, men inne vid brasan var det inte alls så dumt. Och tår
Ja, nu på seneftermiddagen är det ganska fint här också. Men det var faktiskt snö som föll i morse, även om den såklart inte låg kvar på marken. På landet (närmare Nyköping) var det blåsigt och kallt, men inne vid brasan var det inte alls så dumt. Och tår
Quote from Funbeat user on 2 May 2014, 08:16God morgon, alla singlalister och singlalissor!
Singlalist, det låter som något man tjänstgör som i lumpen.
God morgon, alla singlalister och singlalissor!
Singlalist, det låter som något man tjänstgör som i lumpen.
Quote from Funbeat user on 2 May 2014, 16:33Mattias: Singla list låter betydligt svårare än att singla slant. Större risk också att slinta med listen än med slanten 😉
Mattias: Singla list låter betydligt svårare än att singla slant. Större risk också att slinta med listen än med slanten 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2014, 19:07Linda: Det låter säkrare att betrakta slantlyster än riskera råka ut för slintlister då. Hellre numismatiker än inredningsjonglör, med andra ord. 🙂 *skriver ner bland singelletarkriterierna*
Linda: Det låter säkrare att betrakta slantlyster än riskera råka ut för slintlister då. Hellre numismatiker än inredningsjonglör, med andra ord. 🙂 *skriver ner bland singelletarkriterierna*
Quote from Funbeat user on 2 May 2014, 19:07Haha, det vore något förresten. "Hej, jag är en inredningjonglör på 40+ jordsnurr, och jag är singel."
Haha, det vore något förresten. "Hej, jag är en inredningjonglör på 40+ jordsnurr, och jag är singel."
Quote from Funbeat user on 2 May 2014, 22:10😀
Men jag undrar om det är lika coolt som att jonglera med motorsågar... 😉
😀
Men jag undrar om det är lika coolt som att jonglera med motorsågar... 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2014, 22:55Jag vet inte... är det koolt att jonglera motorsågar alltså? 🙂 Undrar hur man tränar upp sig. Börjar med lövsågar för att sen gå upp till bågfilar, varpå steget till fogsvansar, sticksågar och sedan motorsågar känns naturligt?
Om leksakstillverkarna få
Jag vet inte... är det koolt att jonglera motorsågar alltså? 🙂 Undrar hur man tränar upp sig. Börjar med lövsågar för att sen gå upp till bågfilar, varpå steget till fogsvansar, sticksågar och sedan motorsågar känns naturligt?
Om leksakstillverkarna få
Quote from Funbeat user on 3 May 2014, 15:05Glöm inte "Den lilla inredningjonglören" 😉
Glöm inte "Den lilla inredningjonglören" 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2014, 16:30Kom osökt att tänka på "Den lille prinsen"
Hmm, undra varför.
Har en aning om att det faktiskt kan vara Mattias fel.... 😉
Kom osökt att tänka på "Den lille prinsen"
Hmm, undra varför.
Har en aning om att det faktiskt kan vara Mattias fel.... 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 08:52God söndagsmorgon, alla singlosaurer!
God söndagsmorgon, alla singlosaurer!