Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 09:00Godmorgon!
Idag övar jag på att vara cyklissa... 🙂
Godmorgon!
Idag övar jag på att vara cyklissa... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 09:00God morgon själv, Mattias! Undrar just hur länge du ska klara att hålla igång det här med olika varianter på "singlar" varje morgon... Har du en lista du håller på och betar av, eller är det något nytt som bara poppar upp så där utan vidare varje dag? 🙂
God morgon själv, Mattias! Undrar just hur länge du ska klara att hålla igång det här med olika varianter på "singlar" varje morgon... Har du en lista du håller på och betar av, eller är det något nytt som bara poppar upp så där utan vidare varje dag? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 10:04Morrn!
/Singel-pingla
Morrn!
/Singel-pingla
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 13:16Berit, det är morgonens första inspiratoinsuppgift för att väcka upp fantasin. Inga färdiga listor här inte. 🙂 *knycklar ihop eftermiddagens inköpslista och kastar bakom elementet*
Berit, det är morgonens första inspiratoinsuppgift för att väcka upp fantasin. Inga färdiga listor här inte. 🙂 *knycklar ihop eftermiddagens inköpslista och kastar bakom elementet*
Quote from Fredric Lagerström on 4 May 2014, 18:35Nu är det ju inte utan att man undrar hur det gick för dig Mattias på snabbköpet utan lista sen??
Nu är det ju inte utan att man undrar hur det gick för dig Mattias på snabbköpet utan lista sen??
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 23:29Det gick finfint att handla utan den där listan! *nämner ingenting om att jag satt och spånade fram saker på baksidan av ett slitet gammalt kvitto under lunchpausen innan*
Det gick finfint att handla utan den där listan! *nämner ingenting om att jag satt och spånade fram saker på baksidan av ett slitet gammalt kvitto under lunchpausen innan*
Quote from Funbeat user on 5 May 2014, 10:49Jag får väl säga god förmiddag då. 😀
Jag får väl säga god förmiddag då. 😀
Quote from Anders Wallerstedt on 5 May 2014, 21:55Inköpslista, har jag knappt använt, tar det som faller in. Klar det blir som det blir ibland...
Inköpslista, har jag knappt använt, tar det som faller in. Klar det blir som det blir ibland...
Quote from Funbeat user on 5 May 2014, 22:22Det är alltid bäst att göra det som passar en själv. 🙂
För egen del har jag inte tid att spendera livet flängande fram och tillbaka till affärer efter saker som jag glömt. Inte heller har jag plats i mitt huvud att hålla en massa krafs som ska köpas in
Det är alltid bäst att göra det som passar en själv. 🙂
För egen del har jag inte tid att spendera livet flängande fram och tillbaka till affärer efter saker som jag glömt. Inte heller har jag plats i mitt huvud att hålla en massa krafs som ska köpas in
Quote from Funbeat user on 15 May 2014, 07:15God morgon, äntligen sol .
God morgon, äntligen sol .