Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 07:46d morn!
Segt att gå upp tidigt en söndag,
men väldigt trevligt när man cyklar till jobbet och det knappt är
nån trafik. Fint väder också!
d morn!
Segt att gå upp tidigt en söndag,
men väldigt trevligt när man cyklar till jobbet och det knappt är
nån trafik. Fint väder också!
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 09:02ood morn! Idag är det tvättdag. Idag är hissen i mitt hus trasig. Idag får jag gå runt hela kvarteret för att komma in i tvättstugan via gården. Heja vardagsmotion! 😀 (Ok, det är söndag men ni förstår vad jag menar... ;))
ood morn! Idag är det tvättdag. Idag är hissen i mitt hus trasig. Idag får jag gå runt hela kvarteret för att komma in i tvättstugan via gården. Heja vardagsmotion! 😀 (Ok, det är söndag men ni förstår vad jag menar... ;))
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 09:23dmorn! dmorn! 😀 Idag ska jag baka, gå på lghtsvisning, träna, städa och tvätta samt naturligtvis duscha och äta några gånger däremellan. 🙂
dmorn! dmorn! 😀 Idag ska jag baka, gå på lghtsvisning, träna, städa och tvätta samt naturligtvis duscha och äta några gånger däremellan. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 09:57Morrn, morrn. Träning på schemat idag, får se vad ett par timmar klättrandes kan göra för middagsplaneringen.
Morrn, morrn. Träning på schemat idag, får se vad ett par timmar klättrandes kan göra för middagsplaneringen.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 10:33d morn! Långpromenad med kompis Lisa står på dagsprogrammet (ja, hon är singel, hon finns på Funbeat men hon vill inte vara med i singelgruppen trots att jag gjort en massa reklam för er)
d morn! Långpromenad med kompis Lisa står på dagsprogrammet (ja, hon är singel, hon finns på Funbeat men hon vill inte vara med i singelgruppen trots att jag gjort en massa reklam för er)
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 10:41Morrn! 😀
Vaknade nyss och det är så himla vackert väder! Som tur är har träningskläderna torkat sen igår då jag var ute i spöregnet och gick, för nu ska jag och syrran ut på en tur innan frukost. Jag har öppnat fönstret och kan höra fåglarna kvittra, det
Morrn! 😀
Vaknade nyss och det är så himla vackert väder! Som tur är har träningskläderna torkat sen igår då jag var ute i spöregnet och gick, för nu ska jag och syrran ut på en tur innan frukost. Jag har öppnat fönstret och kan höra fåglarna kvittra, det
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 10:52d morn!
Har haft en lång social frukost tillsammans med min väninna som är på besök från Stockholm och vi ska nu ge oss ut på en likaledes lång promenad i det vackra vädret innan hon åker hem. I eftermiddag får det bli ett löppass i Skatås - provspringa
d morn!
Har haft en lång social frukost tillsammans med min väninna som är på besök från Stockholm och vi ska nu ge oss ut på en likaledes lång promenad i det vackra vädret innan hon åker hem. I eftermiddag får det bli ett löppass i Skatås - provspringa
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 12:19Det där med bakningen gick ju bra:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=bc17b80cc52b4f80a9762c38ea6aafef.jpg
... Och nu när jag har samlat mig lite och slutat skratta mig till tårar över detta missöde måste jag skynda mig till affären och hand
Det där med bakningen gick ju bra:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=bc17b80cc52b4f80a9762c38ea6aafef.jpg
... Och nu när jag har samlat mig lite och slutat skratta mig till tårar över detta missöde måste jag skynda mig till affären och hand
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 12:21Jobbat klart, del 1. Nu ut och springa i Änggårdsbergen! Gôtt!
Jobbat klart, del 1. Nu ut och springa i Änggårdsbergen! Gôtt!
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 13:07Jenny: Haha, får man fråga vad det skulle bli? 🙂
Jenny: Haha, får man fråga vad det skulle bli? 🙂