Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:54Sofie: Du får väl ta med dig en sax eller nåt. Hur svårt kan det vara liksom?
Sofie: Du får väl ta med dig en sax eller nåt. Hur svårt kan det vara liksom?
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2009, 21:57Vi hjälps åt.... så drar vi i nåra toppar på en gång.
Vi hjälps åt.... så drar vi i nåra toppar på en gång.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 21:58Sant. Vi får helt enkelt se hur detta löser sig... Så var på din vakt Elvis!
Nu har jag glömt varför jag ska straffa honom. Äsch, det spelar ändå ingen roll. Det är ju lite kul att bara få lite vardagsaction...
Ah, nu kom jag på varför jag var arg. M
Sant. Vi får helt enkelt se hur detta löser sig... Så var på din vakt Elvis!
Nu har jag glömt varför jag ska straffa honom. Äsch, det spelar ändå ingen roll. Det är ju lite kul att bara få lite vardagsaction...
Ah, nu kom jag på varför jag var arg. M
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2009, 21:59Fan, måste åka till Gävle, verkar lattjolajbans där. Så kul att man hänger på Funbeat hela tiden.
Fan, måste åka till Gävle, verkar lattjolajbans där. Så kul att man hänger på Funbeat hela tiden.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:03Jenny, bäst du åker upp till Stockholm och visar hur man jävlas. 🙂 De där nållåttorna verkar ha problem med att uppföra sig. (t+)
Jenny, bäst du åker upp till Stockholm och visar hur man jävlas. 🙂 De där nållåttorna verkar ha problem med att uppföra sig. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:18Du vet Sofie.. apropå det där med pepparkakor - det KAN gå för dig som det gjorde för mig förra året....
Satt på julbord mellan min närmaste kollega (läs: den jag spenderade ALLA mina jobbtimmar med) och min verkschef, när jag insåg att jag inte hämtat n
Du vet Sofie.. apropå det där med pepparkakor - det KAN gå för dig som det gjorde för mig förra året....
Satt på julbord mellan min närmaste kollega (läs: den jag spenderade ALLA mina jobbtimmar med) och min verkschef, när jag insåg att jag inte hämtat n
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:19Hur smakar en pepparkaka?
Hur smakar en pepparkaka?
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:21Haha, vad SNÄLLT av dom då!? Du skulle tagit med en stor bunt och proppat in i deras stora munnar tycker jag...
Kan inte beskriva HUR pepparkakor smakar, men jag tycker de är överskattade. Degen, däremot, är rätt d 🙂
Haha, vad SNÄLLT av dom då!? Du skulle tagit med en stor bunt och proppat in i deras stora munnar tycker jag...
Kan inte beskriva HUR pepparkakor smakar, men jag tycker de är överskattade. Degen, däremot, är rätt d 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:23Deg i magen
bulle i ugnen
blommor i hagen
nödrim tvungen
Deg i magen
bulle i ugnen
blommor i hagen
nödrim tvungen
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 22:25Deg i magen,
bulle i ugnen,
blommor i hagen,
av geting stungen.Nödrim är ett evvlans skit,